مهم ترین نکات راه اندازی یک برند آرایشی جدید
راه اندازی یک برند آرایشی جدید – قسمت اول
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷
روش های اپیلاسیون در دوران بارداری
اپیلاسیون موهای زائد در بارداری
فروردین ۲۲, ۱۳۹۷

تست تشخیص نوع پوست

آزمون تشخیص پوست

تست تشخیص نوع پوست

تست تشخیص نوع پوست

   اگر از بسیاری از خانم ها و حتی آقایان بپرسید که پوشت شما چه نوعی است شاید پاسخ دهند که نمیدانم! اینکه شما ندانید نوع پوست شما چیست در واقع به این معنی است که نتوانید روش های مراقبت و زیباسازی مناسب برای پوست خود را انتخاب کنید. گام اول برای زیبایی شناختن نوع پوست است تا متناسب با آن از انواع خدمات آرایشی و زیبایی بهره مند شوید. در این مطلب سعی داریم آزمون تشخیص نوع پوست را به شما آموزش دهیم که به کمک آن می توانید نوع پوست خود را تشخیص دهید. نوع پوست
   پوست افراد بر اساس چربی و ترشحات آن به انواع مختلفی تقسیم می گردد؛ در علم زیبایی شناسی و از نظر متخصصان این رشته، پوستی معمولی است که ترشحات چربی آن متعادل باشد، یعنی دچار خشکی بیش از حد یا چربی بیش از حد نگردد. نوع بعدی پوست چرب است. در واقع غدد چربی در پوست صورت، سر، پشت دست و پا پراکنده هستندو این چربی دو مزیت دارد؛ مواد زائد را از بدن دفع کرده و در برابر سرما، رطوبت، میکروب ها، نورآفتاب و عوامل خارجی مانند لوازم آرایش از پوست محافظت خواهد کرد. اما اگر ترشح چربی بیش از حد باشد، پوست همیشه حالت براق و چربی خواهد داشت. سومین نوع، پوست خشک است که به دلیل کمبود ترشح چربی، نرمی و لطافتی ندارد. این نوع پوست ها خیلی زبر، خشن و اغلب پوسته پوسته می باشند. پوست مختلط هم ترکیبی از دو نوع قبلی است یعنی در برخی نواحی پوست که اصطلاحا به منطقه T شکل معروف است (پیشانی و روی بینی) پوست چرب و در نقاط دیگر خشک می باشد. با استفاده از نشانه هایی که از انواع پوست گفتیم می تواند تشخیص دهید نوع پوست شما چگونه است. 

تست تشخیص نوع پوستReviewed by سه رخ on Apr 11Rating: 3.0تست تشخیص نوع پوستبرای تشخیص نوع پوست خود باید به میزان چربی پوست دقت کنید که زیاد یا کم است و حتی نقاط ترشح چربی را تشخیص دهید تا بتوانید آن ها را درمان کنید. در این مقاله تست تشخیص نوع پوست را به شما آموزش می دهیم.

برای تشخیص نوع پوست خود باید به میزان چربی پوست دقت کنید که زیاد یا کم است و حتی نقاط ترشح چربی را تشخیص دهید تا بتوانید آن ها را درمان کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *