تقویت کننده طبیعی ناخن
تقویت ناخن
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶
تکنیک سایه چشم خیس
سایه چشم خیس
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶

نحوه تشخیص عطر تقلبی و اصلی

عطر تقلبی و عطر اصلی

نحوه تشخیص عطر تقلبی و اصلی

نحوه تشخیص عطر تقلبی و اصلی

   در بازار معمولا در کنار عطرهای اصلی بعضی عطرهای تقلبی وجود دارد که این دسته از عطرها ساخته کشور چین است و هیچ گونه ارتباطی با کمپانی اصلی سازنده های این گونه عطر ها ندارد. توصیه می کنیم در زمان خرید عطر به کشور و البته سازنده آن توجه داشته باشید. البته برای تشخیص عطرهای تقلبی از اصلی روش های دیگری نیز وجود دارد. در سالهای 90 تا 94 میلادی محصولات تقلبی و حتی بازیافتی به بازار وارد شد و تا چند سال مردم متوجه نبودند هزینه ای را که پرداخت می کنند، برای یک کالای تقلبی است. شاید استفاده از کلمه بازیافتی برای عطر کمی عجیب باشد اما جالب است بدانید شیشه های عطرهای استفاده شده مجددا در چرخه صنعت و عطر سازی مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت هر کدام از شیشه ها با توجه به سالم و تمیز بودن و اینکه از کدام برند باشد، کاملاً متفاوت است. 
   بهترین راه حل ممکن برای تشخیص عطر تقلبی از اصل، خرید از جاهای معتبر است. زیرا به راحتی اصل و غیر اصل بودن عطر ها را نمی توان تشخیص داد. عده ای معتقدند غلظت، بو، رنگ ماده و یا با تکان دادن شیشه می توان تقلبی بودن آن را تشخیص داد اما این نظریه درستی نیست چون غلظت عطرها با یکدیگر متفاوت است و برای موقعیت های مختلفی ساخته شده اند. میزان ماندگاری و پخش بو از جمله ویژگی هایی است که عطرها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد و همین خصوصیت موجب می شود که کپی درجه اول و درجه دوم عطر ها قابل شناسایی نباشند. ماندگاری یک عطر از زمانی که در آن باز می شود شروع شده و ممکن است بین 3 تا 10 سال تغییر در عطر و ظاهر آن بوجود نیاید. اولین نشانه های فساد شدن عطرها بوی ترشی، تند و سرکه مانند آن ها است  و حتی در بعضی موارد تغییر رنگ عطر هم که در شیشه های شفاف قابل مشاهده است یکی از ساده ترین علائم می باشد. 

نحوه تشخیص عطر تقلبی و اصلیReviewed by سه رخ on Mar 15Rating: 3.0نحوه تشخیص عطر تقلبی و اصلیبرای تشخیص عطر اصلی از تقلبی بهتر است قبل از هر چیزی از فروشگاهی خرید خود را انحام دهید که به اصل بودن اجناس آن اطمینان دارید. در این مقاله روش های تشخیص عطر اصل از تقلبی را به شما آموزش می دهیم.

برای تشخیص عطر اصلی از تقلبی بهتر است قبل از هر چیزی از فروشگاهی خرید خود را انحام دهید که به اصل بودن اجناس آن اطمینان دارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *