آرایش عروس
مدل آرایش عروس
مهر ۱۳, ۱۳۹۶
آرایش شب
آرایش شب چیست؟
مهر ۱۳, ۱۳۹۶

تفاوت رنگساژ و رنساژ

رنگساژ مو و رنساژ مو

تفاوت رنگساژ و رنساژ

تفاوت رنگساژ و رنساژ

زمانی که کل موها را دکلره کرده و روی آن رنگ میزنید به اصطلاح موها خود را رنگساژ می کنید. اما رنساژ فرآیند دکلره کردن و رنگ زدن قسمتی از مو می باشد مانند مش. در ادامه انواع رنساژ ها را به شما معرفی می کنیم.
های لایت: در این روش تکه های مو را با کلاه مش یا فویل با رنگ تا ۳درجه روشن می کنند و یا با دکلره به پایه رسانده و برای داشتن رنگ های خاص(قرمز،مسی،دودی،…) از این روش استفاده می کنند.
لولایت: این روش برعکس روش های لایت بوده و در موهای بلوند تکه هایی را با رنگ (شماره ۳یا۴) تیره می کنند. در این روش مو باید ۱سانت رشد ریشه داشته باشد و برای رنگ موها باید از سری رنگ های گرم مثل طلایی یا شکلاتی استفاده شود.
سان لایت: این اصطلاح به بلوند کردن(دکلره کردن) بیضی بالای سر(از رستنگاه تا تاج سر) گفته می شود که پهنای آن بستگی به سلیقه خاص شخص دارد.
مون لایت: این روش برعکس سان لایت بوده و تیکه زیری مو بلوند شده و بیضی بالای سر را تیره می کنند.
هاف لایت: این روش در آرایشگاه بسیار پر طرفدار است. در این روش نوک موها را به شکل های مختلف (ردیفی،یکی در میان مثل مش) از ۳ تا ۱۰ سانت بلوند یا با رنگهای فا نتزی رنگ می زنند.
مووی لایت: این روش بسیار فانتزی است. مستطیل بالای سر را جدا کرده و دکلره می زنند سپس مو را به ۳ تا ۷ قسمت افقی تقسیم کرده و توسط رنگ های فانتزی هر تکه را جداگانه رنگ کرده و می شویند که به شکل رنگین کمانی روی موها قرار می گیرد.

تفاوت رنگساژ و رنساژReviewed by سه رخ on Oct 5Rating: 3.0تفاوت رنگساژ و رنساژتفاوت رنگساژ و رنساژ در میزان مویی است که دکلره می کنیم. اما رنساژ دارای مدل های مختلفی است. در این مقاله این مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

تفاوت رنگساژ و رنساژ در میزان مویی است که دکلره می کنیم. اما رنساژ دارای مدل های مختلفی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *