کاربرد کانسیلر
۸ نکته درباره استفاده از کانسیلر
آبان ۱۵, ۱۳۹۶
تاریخ انقضاء لوام آرایشی
تاریخ انقضاء محصولات پوستی و لوازم آرایشی
آبان ۱۶, ۱۳۹۶

تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورت

تونیک و لوسیون صورت

تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورت

تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورت

   لوسیون‏ های بهداشتی و آرایشی، ترکیباتی مشابه کرم هستند اما از کرم، روان ‏تر بوده و با توجه به فرمولاسیون خود، به عنوان پاک‏ کننده، تقویت‏ کننده و لطیف‏ کننده، رفع تحریکات پوست و رفع چین و چروک ‏ها و جوش ها مورد استفاده قرار می گیرند. در تهیه این لوسیون ها از آب میوه ‏ها و سبزی‏ ها و گیاهان له ‏شده نیز استفاده می شود.
   تونیک‏ ها، موجب تحریک جریان خون در عروق پوستی شده و با استفاده از آن ها خون به سطح پوست خواهد رسید. در نتیجه پوست بهتر و به راحتی تغذیه خواهد شد. محلول‏های قابض یا تونیک ها چربی ‏های اضافی پوست را کاهش داده و منافذ باز پوست را کوچک تر و جمع و جور تر می کنند.
   کرم ‏ها نیز برای سلامت و تقویت پوست بمورد استفاده قرار می گیرند و بیشترین کاربری آن ها ب پاک کردن آلودگی ‏های خارجی پوست یا مرطوب‏ ساخت پوست است و بیشتر برای پوست‏ هایی که رطوبت کمتری دارندو خشک هستند استفاده می شود. این کرم ها مانع تبخیر رطوبت پوست بوده و برای افراد مسن که رطوبت پوست آن ها کم تر است، بسیار مفید است. کرم را باید از وسط پیشانی به طرفین، از گوشه‏ های زیر چشم به طرف بینی و در نقاط دیگر صورت از سمت مرکز به سمت محیط صورت مالیده و ماساژ داده شود.

تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورتReviewed by سه رخ on Nov 6Rating: 3.0تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورتمهمترین تفاوت هایی که بین لوسیون، تونیک و کرم صورت وجود دارد در کاربرد و مواد سازنده آن ها است. در این مقاله این تفاوت ها را باهم بررسی می کنیم.

مهمترین تفاوت هایی که بین لوسیون، تونیک و کرم صورت وجود دارد در کاربرد و مواد سازنده آن ها است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *