دارو ریزش مو
داروهای مفید و موثر برای رشد و جلوگیری از ریزش مو
بهمن ۱۷, ۱۳۹۵
آمادگی قبل از عمل
آمادگی قبل از انواع عمل زیبایی
بهمن ۱۷, ۱۳۹۵

تفاوت محصولات آرایشی آقایان و بانوان

تفاوت های محصولات آرایشی بانوان و آقایان

محصولات آرایشی بانوان و آقایان

محصولات آرایشی آقایان و بانوان چه تفاوت هایی دارد

در مقایسه با محصولات آرایشی بهداشتی در آرایشگاه ها و فروشگاه ها خانم ها، محصولات مربوط به آقایان تنوع کمتری دارند. این محصولات در فروشگاه ها در یک قفسه کوچک نمایش داده شده و برند های کمتری هم به تولید آن ها می پردازند. البته لازم به ذکر است که این محصولات معمولاً بسته بندی های تیره دارند و حتی ظاهر آن ها مردانه است. دلیل این موضوع اهمیت کمتر ظاهر برای آقایان بوده است و به علاوه افراد کمتری از این نوع محصولات زیبایی استفاده می کنند. اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا بین محصولات مربوط به آقایان و خانم ها تفاوتی هم وجود دارد یا خیر.در این مقاله به تفاوتمحصولات آرایشی مربوط به  آقایان وخانمها و دلایل آن پرداخته شده است.

محصولات آرایشی آقایان و بانوان چه تفاوت هایی دارد

در بیشتر موارد محصولات آرایشی آقایان و خانمها از ترکیبات یکسانی تشکیل شده اند و اگر یک محصول و یا رنگ مو برای خانم ها یا آقایان باشد به این معنی نیست که دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند. البته در مورد مواد و محصولات معطر موضوع متفاوت بوده و ممکن است آقایان یا خانم ها ترجیح دهند که از عطر هایی که به سلیقه شان نزدیک تر است، استفاده کنند. در بین هم خانمها تمایل بیشتری نسبت به استفاده از محصولات مردانه دارند و عطر این محصولات برای آن ها خوشایند تر است.

معمولاً محصولات آرایشی مربوط به خانم ها از مواد گیاهی تشکیل شده و مواد تشکیل دهنده آن ها ملایم تر از محصولات آرایشی مربوط به آقایان است. محصولات آرایشی آقایان و بانوان چه تفاوت هایی دارد زیرا خانم ها به زیبایی خود بیشتر اهمیت داده و سعی می کنند از موادی استفاده کنند که آسیب کمتری به پوست و موی آن ها وارد می کند. اما برای بسیاری از آقایان این موارد اهمیت خاصی نداشته و تنها موضوع مهم برای آن ها کارکرد مناسب یک محصول است و ظاهر و یا طبیعی و غیر طبیعی بودن آن ها اهمیتی ندارد. البته این به این معنی نیست که محصولات مربوط به آقایان کاملا شیمیایی و مضر هستند. به طور کلی تنها تفاوت خانمها و آقایان در این است که بدن آقایان غدد چربی بیشتری داشته و غده های چربی و تعریق آن ها ترشحات بیشتری دارند. به همین دلیل بدن آن ها نسبت به خانمها بیشتر تعریق کرده و دیرتر هم خشک می شود.

محصولات آرایشی مربوط به مو

محصولات آرایشی مو از محصولاتی هستند که در آن ها بسته بندی اهمیت زیادی دارد. از طرفی شامپو ، کاندیشنر و محصولاتی از این قبیل ممکن است مواد تشکیل دهنده یکسانی داشته ولی عطر و عصاره های متفاوتی داشته باشند. به علاوه محصولات آرایشی مربوط به خانم ها ، حاوی ترکیباتی است که وز موها را از بین برده، ماندگاری رنگ موی آن ها را تضمین کرده و یا حالت دادن آن ها را ساده تر کند.

محصولات آرایشی مربوط به پوست

همان طور که گفته شد ، محصولات مربوط به خانم ها تنوع بیشتری دارد. البته این موضوع برای ژیلت و تیغ صادق نیست و ژیلت های بیشتری برای آقایان طراحی و ساخته می شود. اما محصولات آرایشی مربوط به خانم ها معمولا گران تر از محصولات آرایشی مربوط به آقایان است. دلیل این موضوع مشخص نیست ولی می توان گفت از آن جایی که خانم ها حاضر هستند که هزینه بیشتری برای زیبایی خود انجام دهند شرکت های آرایشی بهداشتی هم سرمایه گذاری بیشتری روی محصولات آرایشی مربوط به آن ها انجام داده و به همین دلیل محصولات آرایشی مربوط به خانم ها هزینه های بیشتری دارند و این هزینه بیشتر ارتباطی به مواد به کار رفته در داخل محصولات ندارد.

تفاوت محصولات آرایشی آقایان و بانوانReviewed by Tannaz lotfy on Feb 5Rating:

2 دیدگاه ها

  1. مونا گفت:

    خیلی خوب ??

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *