سفید کردن پوست
بهترین روش های سفید کردن پوست (قسمت اول)
مهر ۲۹, ۱۳۹۶
ژل و مواد تزریق
مواد فیلر یا پرکننده چیست؟
مهر ۳۰, ۱۳۹۶

تفاوت کاشت پودری و ژله ای ناخن

انواع کاشت ناخن

تفاوت کاشت پودری و ژله ای ناخن

تفاوت کاشت پودری و ژله ای ناخن

   کاشت پودری کاشتی است بسیار پرطرفدار که حدود 80درصد از افراد در کل ایران از این روش کاشت استفاده می کنند. کاشت‌های ژله‌ای در حدود 15درصد و کاشت‌های دیگر تنها 5 درصد مخاطب و طرفدار دارد. از دید آرایشگران در آرایشگاه کاشت پودری یک کاشت مادر بوده و اکثراً با سایر انواع کاشت‌ ترکیب شده و دوام بیشتری نیز دارد. البته باید خاطر نشان کرد که دوام هر کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن کاشت نیز بستگی دارد.
   به‌طور کلی می توان گفت کاشت پودر با قلم بهترین شیوه کاشت است. زیرا می توان انواع ناخن‌ها را به‌راحتی کاشت کرده و مشکلات ناخن را برطرف ساخت. این نوع کاشت محکم‌تر و مقاوم‌تر از کاشت قالب بوده و کمتر دچار هوا گرفتگی می شود و به راحتی می‌توان فرم مورد نظر را به آن داد.
   کاشت ژله‌ای ناخن یک کاشت بسیار زیبا است که در مناطق شرجی همچون نواحی شمال کشور بیشترین دوام را دارد. اما اگر مواد کاشت ژل مناسب و با کیفیت باشد در هر نوع هوایی چه خشک و چه شرجی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت‌های دیگر هم ترکیبی از انواع کاشت یا مواد مختلف و شیوه‌های متفاوت است همچون کاشت دیپینگ، کاشت سیلک یا کاشت فیبری...

تفاوت کاشت پودری و ژله ای ناخنReviewed by سه رخ on Oct 22Rating: 3.0تفاوت کاشت پودری و ژله ای ناخنکاشت پودری و کاشن ژل هر دو جزء انواع کاشت ناخن هستند که تفاوت هایی باهم دارند. در این مقاله تفاوت های این دو نوع کاشت را به شما آموزش می دهیم.

کاشت پودری و کاشن ژل هر دو جزء انواع کاشت ناخن هستند که تفاوت هایی باهم دارند. در این مقاله تفاوت های این دو نوع کاشت را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. نلی آرت گفت:

    دوستان من خودم ناخن کار هستم توصیه میکنم از کاشت پودری ناخن استفاده کنید چون دوماش بیشتره و آسیبی به ناخن ها هم نمیزنه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *