فرمول رنگ موی زیبا
رنگ موی ترکیبی زیبا
تیر ۲۰, ۱۳۹۷
فواید ماسک مغناطیسی
خواص ماسک مغناطیسی
تیر ۲۱, ۱۳۹۷

تفاوت کراتینه و گلت مو

مهمترین تفاوت کراتینه و گلت مو

تفاوت کراتینه و گلت مو

تفاوت کراتینه و گلت مو

   کراتینه یکی از روش های صافی و البته درمانی برای موهای سر است که امروزه از آن بیشتر برای خانم ها و یا آقایانی استفاده می شود که موهای آن ها دچار آسیب و سوختگی شده است. کراتینه موی سر به منظور تقویت ساقه موها و در کنار آن با هدف صاف کردن و از بین بردن وز و فر موها انجام می گردد و تخریبی در ساختارهای پروتئینی مو ایجاد نخواهد کرد. از درمان کراتین برای تمام جنس موها حتی موهای دکلره و آسیب دیده می توان استفاده کرد. کراتینه در کنار درمان موها و رفع سوختگی و آسیب آن ها موها را صاف و خوش حالت می سازد.
    اما گلت مو که به نام ریباندیگ یا صاف کردن مو با روش شیمیایی نیز شناخته می شود، ساختار موها را تخریب کرده و به همین دلیل برای گلت کردن موهای رنگ شده باید با احتیاط عمل کرد و روی موهای دکلره از این روش استفاده نشود. تغییر ساختار بافت ساقه مو موجب از دست دادن آب و رطوبت موها نیز خواهد شد. یکی از مشکلات عمده این روش این است که موها پس از انجام این عمل دیگر حالت نخواهند گرفت و نمی توان با سشوار و سایر وسایل حرارتی آن ها را مدل دار کرد. در صورت استفاده  نا درست از مواد گلت موها دچار آسیب جدی خواهند شد، آسیبی که گاها منجر به کوتاه شدن کامل مو می شود. 
 
 
تفاوت کراتینه و گلت موReviewed by آرایشگاه on Jul 11Rating: 2.5تفاوت کراتینه و گلت موکراتینه یکی از روش های صافی و البته درمانی برای موها است اما گلت موها را صاف کرده و آسیب مو را از بین نمی برد و گاها مو را دچار آسیب خواهد کرد. در این مقاله تفاوت کراتینه و گلت مو را بررسی می کنیم.

کراتینه یکی از روش های صافی و البته درمانی برای موها است اما گلت موها را صاف کرده و آسیب مو را از بین نمی برد و گاها مو را دچار آسیب خواهد کرد.

1 دیدگاه

  1. نسترن کمالی گفت:

    من خیلی دنبال این مقاله میگشتم . از یک آرایشگر حتی پرسیدم فرق کراتینه مو و گلت مو را نتونست بگه. مرسی سایت سه رخ .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *