ست کردن رنگ مو و ابرو
هماهنگی رنگ ابرو و مو
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶
ماسک چای سبز
ماسک ضد جوش فوری
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

تفاوت کراتین گرم و سرد

کراتینه گرم و سرد برای مو

تفاوت کراتین گرم و سرد

تفاوت کراتین گرم و سرد

   مواد کراتین به دو دسته کراتین گرم و سرد تقسیم می شوند که در این مطلب تفاوت ان ها را بررسی می کنیم: 

کراتین گرم :

1- اول مو رو با شامپو قلیایی بشویید.
2- سپس هشتاد درصد آب موها رو بگیرید. 
3- مواد کراتین گرم رو از یک سانتی ریشه با قلمو سلیکونی به مو بزنید و با توجه به نوع محصول بین 20 تا 30 دقیقه مکث کنید. 
4- حال موها را براشینگ کنید.
5- حرارت اتو را بنا به نوع مو و مقدار آسیب دیدگی مو تنظیم کنید و لایه نازکی از مو را با حرارت 160 تا 220 بین 6 تا 10 بار اتو کنید. 
   در این روش مو ها را تا سه روز نباید بشویید  و پس از سه روز با شامپو مخصوص کراتین و یا شامپو اسیدی موها را بشویید و از ماسک مو استفاده کرده و پس از 5 دقیقه موها را آبکشی و کاملاً خشک کنید. سپس هر لایه را مجدداً دو بار اتو کنید. این کراتین قفط خاصیت صافی و درمانی دارد و فقط ساقه ها را درمان خواهد کرد. در این روش سعی کنید از اتوی سرامیکی مخصوص کراتین استفاده نمایید.

کراتین سرد :

   مراحل انجام کراتین سرد همچون کراتین گرم است با این تفاوت که مواد را از ریشه به موها می زنیم و نیازی به اتو کشیدن موها نیست. دوره درمانی این کراتین سه ماه است که هر 15 روز یکبار باید ان را تکرار کنید و در حین کار از روغن ها و آمپول های هیدراته و ویتامینه استفاده نمایید. کراتین سرد برخلاف کراتین گرم صافی نداشته و فقط درمانی است. 

تفاوت کراتین گرم و سردReviewed by سه رخ on Mar 11Rating: 3.0تفاوت کراتین گرم و سردکراتین سرد و گرم برای درمان آسیب دیدگی های مو می باشند که کراتین گرم موجب صاف شدن موها خواهد شد اما کراتین سرد فقط درمانی است. در این مقاله تفاوت های این دو روش را به شما آموزش می دهیم.

کراتین سرد و گرم برای درمان آسیب دیدگی های مو می باشند که کراتین گرم موجب صاف شدن موها خواهد شد اما کراتین سرد فقط درمانی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *