افزایش سرعت رشد ناخن
سرعت رشد ناخن
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶
بهترین مدل صافی ژاپنی
صافی ژاپنی
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶

تقویت ناخن با روغن های طبیعی

تقویت ناخن ها

تقویت ناخن با روغن های طبیعی

تقویت ناخن با روغن های طبیعی

امروزه در آرایشگاه ها از روغن های طبیعی جهت تقویت ناخن ها استفاده می کنند. مجموعه سه رخ در این مقاله قصد دارد بهترين روغن‌هاي طبیعی كه مي‌توانيد براي سالم‌سازي‌ ناخن‌هاي‌تان استفاده نماید را به شما معرفی کند.

- روغن نارگيل: 
يكي از معدود منابع گياهي که سرشار از اسيد لوريك است روغن نارگيل می باشد. جالب است بدانید بسياري از ويتامين‌ها و زنجيره‌هاي اسيد چرب كه تنها در شير مادر وجود دارد، در اين روغن نیز موجود است. روغن نارگيل هم موجب درخشش و قوي شدن ناخن ها شده و همچنین موجب افزايش ضريب سيستم ايمني ناخن هها خواهد شد. استفاده از روغن نارگیل تنها راه مبارزه با قارچ‌ هايي است كه جذب ناخن مي‌شوند.
- روغن هسته زيتون یکی از مهم ترین عناصر لازم برای داشتن ناخن سالم روغن هسته زيتون و حتي روغن هسته انگور است که خاصيت اصلي این روغن ها جذب شدن آن ها به پوست دست و ناخن بیشتر از سایر انواع روغن است.
- روغن زيتون : به گفته متخصصان پوست و مو و حتی آرایشگران با تجربه در آرایشگاه پوشاندن گهگاه پوست و ناخن قبل از حمام با قشر نازكي از روغن زيتون، فايده‌اش بيشتر از خوردن روغن زيتون می باشد. اين روغن سرشار از ويتامين بوده که مي‌توانيد هر بار در حمام با این روغن ناخن های خود را ماساژ دهید.

تقویت ناخن با روغن های طبیعیReviewed by سه رخ on Sep 18Rating: 3.0تقویت ناخن با روغن های طبیعیبرای تقویت ناخن های هر فرد می توانید از روغن های طبیعی استفاده کنید. این روغن ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *