انواع کانسیلر
کانسیلر صورتی
دی ۷, ۱۳۹۶
ماسک سرکه سیب
ماسک آبرسان مو با سرکه سیب
دی ۸, ۱۳۹۶

چگونه پیاز مو را تقویت کنیم؟

تقویت پیاز مو

چگونه پیاز مو را تقویت کنیم؟

چگونه پیاز مو را تقویت کنیم؟

   رشد موها به صورت منظم در گرو سلامتی ریشه و پیاز مو ها است. برای تقویت ریشه و پیاز مو روش های مختلفی وجود دارد که مهمترین آن ها استفاده از مواد مغذی و ویتامینه است. در ادامه نحوه تقویت پیاز مو را به شما آموزش می دهیم:
پروتئین برای جلوگیری از ریزش مو
   یکی از پایه‌ های اصلی ساختمان مو پروتئین می باشد که کمترین تغییر در اندازه آن می‌ تواند موجب ریزش مو گردد. برای به دست آوردن میزان کافی پروتئین و کمک به ضخیم شدن موها در هفته باید مقدار کافی ماهی، گوشت گاو، مرغ، نخود، لوبیا و دیگر حبوبات و انواع و اقسام مواد لبنی مانند شیر، ماست و پنیر میل کنید. 
امگا ۳ برای جلوگیری از ریزش مو
   بدن برای رشد و پر پشت کردن موها به مقدار زیادی از اسیدهای چرب امگا۳ نیاز دارد. برای اینکه بتوان این میزان امگا ۳ را در بدن تامین نمود باید مصرف ماهی سالمون و ساردین، گردو و در صورت امکان آووکادو را در برنامه غذایی خود افزایش دهید.
ویتامین B برای جلوگیری از ریزش مو
بیوتین یکی از انواع ویتامین B می باشد که مصرف آن به عنوان مکمل برای رشد و تقویت مو و ناخن‌ بسیار توصیه می گردد. منابع غذایی خوب بیوتین شامل: سبزیجات، گردو، جگر، برنج با پوسته و تخم مرغ می باشد که وجود این ویتامین از سفید شدن زود رس موها و ریزش آن ها جلوگیری خواهد کرد.
ویتامین E برای جلوگیری از ریزش مو
مهمترین مزیت ویتامین‌ E بهبود رشد و توسعه مویرگ‌ ها و عروق خونی است. این عملکرد موجب افزایش جریان خون در ریشه موها خواهد شد، به همین دلیل این ویتامین به رشد موها کمک کرده و سرعت رشد آنها را در بسیاری از افراد افزایش می دهد.به علاوه مصرف مقدار بیشتر ویتامین E در رژیم غذایی می‌تواند موجب پیشگیری از موخوره و چند شاخه شدن انتهای موها می شود. 

چگونه پیاز مو را تقویت کنیم؟Reviewed by سه رخ on Dec 29Rating: 3.0چگونه پیاز مو را تقویت کنیم؟برای تقویت ریشه و پیاز مو باید مواد غذایی و سیستم تغذیه خود را تنظیم کنید و مواد مغذی و ویتامین های بدن را تأمین نمایید. در این مقاله نحوه تقویت پیاز مو را به شما آموزش می دهیم.

برای تقویت ریشه و پیاز مو باید مواد غذایی و سیستم تغذیه خود را تنظیم کنید و مواد مغذی و ویتامین های بدن را جهت ویتامینه مو تأمین نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *