میکرودرم
میکرودرم چیست؟
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷
اسکراب خانگی با قهوه
اسکراب قهوه
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷

روش های تمیز کردن قلم آرایشی

آموزش تمیز کردن قلم های آرایشی

روش های تمیز کردن قلم آرایشی

روش های تمیز کردن قلم آرایشی

   تمیزی و رعایت بهداشت قلم موهای آرایشی یکی از مهمترین نکاتی است که هر خانمی بعنوان آرایشگر یا مصرف کننده شخصی باید به آن دقت کند. زیرا قلم موها به راحتی می توانند میکروب ها و آلودگی های مختلف را به سطح پوست منتقل کنند و در نتیجه موجب ایجاد مشکلات غیرقابل حل شوند. به علاوه قلمی که تمیز باشد به راحتی رنگ و مواد آرایشی را بر روی پوست نشانده و آرایش زیباتری برای شما به ارمغان می آورد. در این مطلب انواع مختلف روش های تمیز کردن قلم های آرایشی را به شما آموزش می دهیم. البته در نظر داشته باشید قلم موهای آرایشی را پس از شستشو و تمیز کردن نباید سریعا استفاده کنید چون باعث آلرژی و حساسیت پوستی می شوند. 
روش های مختلف تمیزکردن قلم موهای آرایشی در منزل
1. یکی از راه های موثر تمیز کردن قلم موهای آرایشی شست و شوی آن ها با شامپوی بچه است. شامپو بچه را با آب ترکیب کرده و به مدت نیسم ساعت قلم موها را داخل آن قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید و در جای خشک قرار دهید تا کاملاً خشک شوند.
2. روغن نارگیل به دلیل خاصیت آنتی باکتریایی که دارد جرم و باکتری های قلم مو را از بین خواهد برد. مقداری روغن نارگیل را داخل کاسه ای ریخته و قلم موها را داخل آن خیس کنید و سپس آنها را با آب و شامپو شستشو دهید چون باعث نرم تر شدن قلم ها می شود. 
3. آب لیمو یکی دیگر از راه های ساده برای از بین بردن جرم و باکتری های موجود در قلم موهای آرایشی است.
4. اگر قلم موهای آرایشی خیلی جرم گرفته اند آن ها را درون آب صابون قرار داده و چند دقیقه منتظر بمانید و سپس با آب سرد بشویید.
5. مقداری روغن زیتون را به آب اضافه کنید و قلم موها را درون آن قرار دهید و با دست بشویید و بعد از نیم ساعت آن ها را با آب و شامپو بشویید و درجای خشک و خنک قرار دهید تا خشک شوند. قلم موها را مستقیما زیر نور خورشید خشک نکنید و با آب داغ نشویید زیرا ممکن است چسب های آن ها باز شود. توصیه می کنیم قلم موها را در جای خشک و جلوی پنکه خشک نمایید.

روش های تمیز کردن قلم آرایشیReviewed by سه رخ on Jun 11Rating: 3.0روش های تمیز کردن قلم آرایشیبرای تمیز کردن و پاکسازی قلم موهای آرایشی روش های مختلفی وجود دارد که به راحتی در منزل می توانید از آن ها استفاده کرده و آلودگی و جرم قلم موها را از بین ببرید. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای تمیز کردن و پاکسازی قلم موهای آرایشی روش های مختلفی وجود دارد که به راحتی در منزل می توانید از آن ها استفاده کرده و آلودگی و جرم قلم موها را از بین ببرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *