بهترین خوراکی برای پوست زیبا
برای داشتن پوست زیبا چه بخوریم؟
اردیبهشت ۱۱, ۱۳۹۷
روش های حالت دادن به ابرو
راه های شکل دادن ابرو
اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۷

تونر صورت با گلاب

پاک کننده صورت با گلاب

تونر صورت با گلاب

تونر و پاک کننده صورت با گلاب :

          گلاب یا همان آب گل رز محصول طبیعی برای زیبایی طبیعی است که نه تنها پوست شما را تازه و شاداب نگه میدارد، بلکه باعث می شود که پوستی براق و شفاف داشته باشید. گلاب قرن ها به عنوان یک محصول طبیعی و موثر برای پوست مورد استفاده قرار گرفته است. گلاب حاوی داروی ضد باکتری، ضد میکروبی و ضد التهابی است که حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان ها است و این محصول ایده آل برای بهبود، ترمیم و تسکین پوست است. استفاده از گلاب همچنین به طور طبیعی تعادل pH پوست را حفظ می کند و منافذ را کاهش می دهد، که موجب کاهش چروک و خطوط پوست صورت شما می شود. راه های بسیاری برای استفاده گلاب برای زیبایی شما وجود دارد تا پوست تان را زیبا کنید!

   از گلاب به عنوان یک پاک کننده صورت استفاده کنید.

از آنجا که گلاب ، پوست را مرطوب ، هیدراته و نرم می کند و دارای خواص ضد باکتریایی است، میتوانیم از آن به عنوان یک پاک کننده طبیعی برای پوست صورت استفاده کنیم . حتی می تواند جایگزین پاک کننده فعلی صورت شما که یک محصول آرایشی بهداشتی شیمیایی است بشود. مخلوط کردن گلاب با گلیسیرین و اسانس گل رز می تواند یک پاک کننده آبرسان را برای استفاده در صورت شما بصورت روزانه باشد.
        گل رز، گل گاوزرین و اسانس گل رز را دریافت کنید. گلیسیرین بدون چرب شدن پوست صورت را مرطوب می کند. گلیسیرین را می توان در فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی،داروخانه ها یا فروشگاه های مواد غذایی پیدا کرد . اسانس گل رز و گلاب را از یک فروشگاه که متخصص در غذاهای ارگانیک و / یا لوازم آرایشی طبیعی است، مانند فروشگاه غذای بهداشتی و یا تمام مواد غذایی، خریداری کنید.

روش تهیه تونر و پاک کننده صورت با گلاب :

در یک کاسه متوسط ، یک فنجان آب، دو قاشق چای خوری گلیسیرین و ده قطره اسانس گل رز را اضافه کنید و هم بزنید.
هنگامی که مواد تشکیل دهنده با هم مخلوط و چسبناک شد، در یک بطری خالی لوازم آرایشی و بهداشتی بریزید.
در آن را محکم ببندید و تونر و پاک کننده صورت را برای استفاده بعدی نگه دارید.

تونر صورت با گلابReviewed by آرایشگاه on May 1Rating: 3.0تونر صورت با گلابگلاب یکی از مهم ترین و مؤثرترین پاک کننده های صورت است که علاوه بر پاکسازی پوست موجب تقویت و محافظت از پوست نیز خواهد شد. در این مقاله نحوه تهیه تونر صورت با استفاده از تونر را به شما آموزش می دهیم.

گلاب یکی از مهم ترین و مؤثرترین پاک کننده های صورت است که علاوه بر پاکسازی پوست موجب تقویت و محافظت از پوست نیز خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *