ماسک سرکه سیب
ماسک آبرسان مو با سرکه سیب
دی ۸, ۱۳۹۶
مارک کانسیلر
بهترین مارک کانسیلر
دی ۹, ۱۳۹۶

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

جلسات لیزر موی زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

   با توجه به تعرفه های قیمت لیزر در کلینیک های زیبایی به طور معمول قیمت لیزر موهای زائد در هر جلسه درمان ۳۰ دقیقه‌ ای، کمتر از یک جلسه ۶۰ دقیقه‌ای می باشد. البته در نظر داشته باشید طول مدت جلسات لیزر به منطقه تحت درمان و ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد موهای فرد بستگی دارد. به عنوان مثال، از بین بردن موهای ضخیم و زمخت، سخت‌تر از موهای نازک و نرم است و قطعا نیاز به جلسه درمان طولانی‌ تری خواهد داشت.
تعداد جلسات لیزر موهای زائد
   تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین بردن موهای زائد به منطقه تحت درمان و ساختار موی فرد بستگی دارد. برخی ممکن است کمتر از ۴ جلسه نیاز داشته باشند، در حالی که افراد دیگر که دارای موهای ضخیم‌ تر و مقاوم‌ تر هستند، ممکن است به ۸ جلسه یا بیشتر نیاز داشته باشند. هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه آن نیز بالاتر خواهد بود. اگر چه برخی از مراکز لیزر، برای پرداخت پیشاپیش جلسات لیزر، تخفیف درنظر می‌گیرند. البته با توجه به فصول و مناسبت های مختلف مراکز لیزر درمانی و کلینیک های زیبایی تخفیف های ویژه اعلام می کنند تا مشتریان بتوانند با کمترین هزینه از این خدمات بهره مند شوند. 

تعداد جلسات لیزر موهای زائدReviewed by سه رخ on Dec 29Rating: 3.0تعداد جلسات لیزر موهای زائدتعداد جلسات لیزر موهای زائد با توجه به منطقه مورد نظر و دستگاه لیزر متفاوت بوده و ممکن است طولانی یا کوتاه باشد. در این مقاله تعداد جلسات مورد نیاز موهای زائد را بررسی می کنیم.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد با توجه به منطقه مورد نظر و دستگاه لیزر متفاوت بوده و ممکن است طولانی یا کوتاه باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *