فواید اپیلاسیون با موم
مزایای اپیلاسیون با موم
بهمن ۹, ۱۳۹۶
کاربرد روغن خراطین
خواص روغن خراطین
بهمن ۹, ۱۳۹۶

جلوگیری از خشکی مو با ویتامین

جلوگیری از خشکی مو، خشکی مو

جلوگیری از خشکی مو

جلوگیری از خشکی مو با ویتامین :

         آیا میدانستید سلامت و جذابیت مو به میزان زیادی وابسته به تغذیه است؟ میزان ویتامین ها و مکمل های غذایی که بصورت روزانه دریافت میکنید، بصورت مستقیم با شادابی و خوشحالتی موهای شما ارتباط دارد . ناگفته نماند که استفاده از محصولات مراقبت زیبایی مناسب هم بر روی موها بی تاثیر نیست. در این مقاله قصد داریم برای جلوگیری از خشکی مو راهی به شما پیشنهاد کنیم تا بکمک استفاده از ویتامین ها و مکمل های حفظ سلامت، بتوانید موهایی شاداب و زیبا داشته باشید.

       از کپسول های امگا 3، که حاوی روغن ماهی هستند در روز استفاده کنید. این کپسول های حاوی اسیدهای چرب مانند اسید گاما لینولینیک هستند که برای حفظ رطوبت در مو و نیز ناخن ها ضروری هستند. دکتر کاتلین ویلسون در مرکز سلامت اچسنر در نیواورلانز استفاده ی روزانه از این کپسول ها رو توصیه می کند.

جلوگیری از خشکی مو با ویتامینReviewed by ویتامینه مو on Jan 29Rating: 4.0جلوگیری از خشکی مو با ویتامینبرای اینکه موهای خشک خود را درمان کنید میتوانید از ویتامین ها و مکمل های غذایی استفاده کنید. این مقاله آموزشی را بخوانید.

بهترین راه برای داشتن موهای سالم و شاداب، تغذیه مناسب است . مو های شما بصورت منظم به ویتامین و مکمل غذایی مناسب نیاز دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *