آرایش چشک قهوه ای روشن
بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷
روش های خانگی برای مشکی کردن مو
آموزش مشکی کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷

جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم

راه های جلوگیری از ریختن خط چشم

جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم

جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم

   خط چشم یکی از اساسی ترین لوازم آرایش برای خانم ها است که بیشترین تأثیر را در زیبایی چهره دارد. اما باید در خط چشم کشیدن حرفه ای بود تا بتوان خط چشم زیبا و بدون ایراد کشید. یکی از مشکلاتی که بعد از خط چشم زدن بسیاری از خانم ها با آن مواجه می شوند ریختن و پخش شدن خط چشم است که ظاهری نازیبا به صورت می دهد. معمولا این خط چشم پخش شده یا در زیر پلک یا بالای ان جمع شده و سیاهی بدی در چشم ایجاد می کند. برای جلوگیری از ریختن خط چشم نکته ها و روش هایی وجود دارد که باعث می شود خط چشم مدت زمان بیشتری روی چشم ها مانده و نریزد.ریختن خط چشم

روش های جلوگیری از ریختن خط چشم

ریختن خط چشم

- خریدن خط چشم ارزان ممنوع: 
   هر چقدر برای خرید خط چشم هزینه کنید ارزشش را دارد، خط چشم های برند معروف ماندگاری بیشتری بر روی پلک  دارند و پخش نخواهند شد. خط چشم های ارزان جنس های نامرغوبی دارند که طی مدت کوتاهی میریزند و در اطراف چشم پخش می شوند. 
- خط چشم مدادی بزنید: 
   خط چشم های مدادی و ضد آب بهترین گزینه برای آرایش چشم هستند. خط چشم های مایع بیشتری احتما ریختن و پخش شدن را دارند. اما خط چشم های ضد آب با تعریق پوست نیز دچا پخش شدن نمی شوند و در گوشه های چشم جمع نمی شوند. 
- کانسیلر استفاده کنید:
   کانسیلر در جلوگیری از ریختن خط چشم بسیار مؤثر عمل می کند. با استفاده از کانسیلر می توان مانع از ریختن خط چشم شده و آرایش زیبایی در مجالس داشته باشید.
- با خط چشم سایه چشم هم بزنید:
   از خط چشم به تنهایی استفاده نکنید، سعی کنید همیشه خط چشم را همراه با سایه چشم استفاده نمایید زیرا سایه چشم ثابت بودن خش چشم ماندگاری آن در چشم شده و مانع از پخش شدن آن می شود. 

جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشمReviewed by سه رخ on Jun 9Rating: 3.0جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم بسیاری از خانم ها هنگام استفاده از خط چشم در مجالس و مهمانی ها متوجه ریختن و پخش شدن آن می شوند که ظاهری نازیبا به صورت می دهد، اما برای جلوگیری از این مشکل روش هایی وجود دارد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها هنگام استفاده از خط چشم در مجالس و مهمانی ها متوجه ریختن و پخش شدن آن می شوند که ظاهری نازیبا به صورت می دهد، اما برای جلوگیری از این مشکل روش هایی وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *