تکنیک سایه چشم خیس
سایه چشم خیس
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶
آموزش سایه چشم براق
سایه چشم با سایه و برق لب
اسفند ۲۵, ۱۳۹۶

جلوگیری از زردی مو دکلره شده

رفع زردی موی دکلره شده

جلوگیری از زردی مو دکلره شده

جلوگیری از زردی مو دکلره شده

   دکلره یا دکلراسیون به فرآیندی گفته می شود که موجب پراکنده کردن و خارج کردن پیگمنت های طبیعی مو (منظور موی رنگ نشده و طبیعی است) از ساختمان مو می شود و رنگ مو را روشن می کند. اگر قبصد دارید موی طبیعی را بیشتر از چهار درجه روشن تر کنید ابتدا باید موها را دکلره کنید و سپس و رنگ موی انتخابی را استفاده کنید. برای جلوگیری از زرد شدن موی دکلره شده راه های بسیاری وجود دارد. در این مقاله روشی برای از بین بردن زردی موهای دکلره شده را به شما آموزش می دهیم. 
   ترکیب رنگ دودی و بژ و البته مقدار کمی شکلاتی بسیار مناسب می باشد که شماره های این رنگ مو شامل شماره های 8.32، 8.01 و البته کمی E7 رنگ زیتونی است. ترکیب رنگ های ذکر شده را با اکسیدان 6% مخلوط کرده و تمام موهای سر را با این مخلوط آغشته کنید. با استفاده از این روش می توانید زردی موهای خود را از بین برده و موهای خوش رنگی داشته باشید.

جلوگیری از زردی مو دکلره شدهReviewed by سه رخ on Mar 15Rating: 3.0جلوگیری از زردی مو دکلره شدهبسیاری از خانم ها وقتی موهای خود را دکلره می کنند با پدیده زردی مو مواجه می شوند که برای از بین بردن این زردی روش های زیادی وجود دارد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها وقتی موهای خود را دکلره می کنند با پدیده زردی مو مواجه می شوند که برای از بین بردن این زردی روش های زیادی وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *