آموزش آمبره ناخن
آمبره ناخن با اکلیل
فروردین ۱, ۱۳۹۷
آموزش مراقبت از لاک ناخن
مراقبت از لاک ناخن(قسمت۱)
فروردین ۲, ۱۳۹۷

طرز تهیه حنا سفید برای تاتو

آموزش تهیه حنا سفید

طرز تهیه حنا سفید برای تاتو

طرز تهیه حنا سفید برای تاتو

   طراحی حنا سفید روی بدن، یکی از پرطرفدارین مدهای نقش بدن طی ساله ای اخیر است. این مدل طراحی حنا را امروزه بیشتر عروس خانم ها برای جشن عروسی خود از آن استفاده می کنند. ایجاد طرح و نقش با حنا روی پوست، امروزه طرفداران بسیاری دارد مخصوصا مدل‌های طراحی و تتو موقت که با حنای سفید می‌توان روی پوست ایجاد نمود، بیش از سایر مدل‌ها محبوبیت و طرفدار دارد. در این مقاله سعی داریم نحوه تهیه حنا سفید را به شما آموزش دهیم. 
   نکته بسیار مهم درباره حنا سفید و جنس آن این است که حنای سفید مانند حنای قرمز و سبز از مواد طبیعی و حنای طبیعی تهیه نمی شود. این حنا صرفا یک ماده برای رنگ دادن موقتی به پوست است که دوام آن از حنای طبیعی، خیلی کمتر است و با چند بار شستشو بعد از گذشت چند ساعت از بین خواهد رفت.
مواد مورد نیاز برای تهیه‌ی حنای سفید
- چسب گریم
- رنگ بدن سفید
- پودر نشاسته‌ی ذرت 
   ابتدا  ۲ پیمانه چسب گریم را با ۱ پیمانه رنگ بدن سفید به خوبی مخلوط نمایید ، دقت کنید که آن را به خوبی هم بزنید تا ترکیبی یکدست و روان ایجاد شود. سپس با دقت آن را درون یک قیف (کیسه‌ های زیپ دار برای ساخت این قیف‌ ها مناسب هستند) ریخت هو شروع به طراحی کردن روی بدن کنید. پس از اینکه حنا را روی پوست خود طراحی کردید، روی آن پودر نشاسته‌ی ذرت بریزید تا موجب دوام و ماندگاری آن گردد. این حنا کاملا ضد آب می باشد اما با شستشوی بیشتر از روی بدن پاک خواهد شد، بنابراین با یک یا دو بار شستشو، نگران پاک شدن آن نباشید و همچنین مانند حنای طبیعی نیز نیست که تا مدت طولانی روی پوست بماند تا به مرور کم رنگ و کم رنگ‌تر شود. این حنا بیشتر برای عروس خانم ها در جشن عروسی توصیه می شود تا بتوان به راحتی و برای مدت زمان کوتاه دست ها را با نقش و نگار های زیبا طراحی کرد. 

طرز تهیه حنا سفید برای تاتوReviewed by سه رخ on Mar 21Rating: 3.0طرز تهیه حنا سفید برای تاتوحنا سفید یکی از انواع حنا است که ماندگاری کمتری نسبت به حنا قرمز و سبز داشته و بیشتر برای عروس خانم مناسب است. در این مقاله نحوه تهیه این حنا را به شما آموزش می دهیم.

حنا سفید یکی از انواع حنا است که ماندگاری کمتری نسبت به حنا قرمز و سبز داشته و بیشتر برای عروس خانم مناسب است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *