اصلاح پوست حساس
آموزش اصلاح پوست حساس آقایان
آذر ۲۰, ۱۳۹۶
بانوان خوش لباس
عادات بانوان شیک‌پوش
آذر ۲۰, ۱۳۹۶

خاک رس آرایشی

خاک رس یا بنتونیت برای زیبایی

خاک رس آرایشی

خاک رس آرایشی

   امروزه صنعت آرایشی به سمت مواد کاملاً طبیعی پیش می رود زیرا علاوه بر اثرگذاری بهتر و سریع تر کمترین درصد عوارض را برای پوست و بدن دارند. خاک رس یکی از جدیدترین مواد طبیعی است که بعنوان ماسک صورت از آن استفاده می شود. خاک رس آرایشی خاکی است که از کانی های طبیعی و گِل کف دریا و خاک آتشفشان تهیه می شود و یم ماده مغذی مناسب برای پوست بشمار می رود. خاک رس موجب پاک سازی پوست شده و چربی های اضافی سط0ح پوست را به صورت کامل می زداید و حس شادابی و طراوت را برای پوست ایجاد می کند. خاک رس یکی از مهم ترین ماسک های تضمین کننده زیبایی پوست صورت است. 
   خاک رس آرایشی حاوی بنتونیت  بوده که موجب تحریک گردش خون شده و سموم پوستی را به صورت کامل از بین برده وبافت های پوست را به صورت کامل پاکسازی و سم زدایی می کند. خاک رس قدرت از بین بردن لکه های پوستی را داشته و یک ماسک ضد التهابی مفید برای پوست می باشد. این ماسک چربی های موجود در سطح پوست را به خوبی تنظیم کرده و برای رفع و پیشگیری از بیماری های پوستی مانند آکنه و جوش بسیار مناسب است. به علاوه خاک رس موجب لیفتینگ و از بین بردن چین و چروک های سطح پوست شده و جوانی را به پوست باز میگرداند. این خاک موجب چاقی و فرم دهی صورت شده و طراوت و رطوبت پوست را در حد متعادل حفظ می کند. ماسک های تهیه شده از خاک رس ر وند پیری پوست را کاهش داده و چین و چروک های سطحی را به سرعت از بین خواهند برد. این نوع خاک توسط متخصصان پوست و آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه برای تقویت و مراقبت از پوست، به افراد مختلف توصیه می شود. زیرا حاوی مواد شیمیایی و نگهدارنده نبوده و هوارض جانبی بر ر وی پوست ایجاد نخواهد کرد. 
خاک رس آرایشیReviewed by سه رخ on Dec 11Rating: 3.0خاک رس آرایشیخاک رس یکی از انواع مواد طبیعی است که می توان به کمک آن ماسک های طبیعی را تهیه کرده و آسیب های پوست را درمان کرد. در این مقاله شما را با خاک رس آرایشی آشنا می کنیم.

خاک رس یکی از انواع مواد طبیعی است که می توان به کمک آن ماسک های طبیعی را تهیه کرده و آسیب های پوست را درمان کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *