درمان چین و چروک دور چشم
پیشگیری از چین و چروک دور چشم (قسمت اول)
آذر ۱, ۱۳۹۶
رفع چین و چروک دور لب
درمان چروک دور لب
آذر ۱, ۱۳۹۶

خرید لوازم آرایش ارگانیک

خرید لوازم آرایش ارگانیک

لوازم آرایش ارگانیک

نکاتی درباره خرید لوازم آرایش ارگانیک :

  • از کرم پودری استفاده کنید که به جنس پوست شما می آید : در فروشگاه سعی کنید قبل از خرید کرم پودر از (tester) تستر های آن بر روی پوست خود استفاده کنید. کمی از کرم پودر ارگانیک بر روی پوست دست یا پوست روی استخوان فک صورت تان امتحان کنید . اگر فروشگاه لوازم آرایشی تستر نداشت ، میتوانید کرم پودر ارگانیک را در کنار پوست دست تان نگه دارید تا ببینید سایه آن با سایه پوست تان همخوانی دارد یا خیر. شما میتوانید کرم پودر ارگانیک که آب رسان باشد یا از داروخانه یا فروشگاه مطمئن لوازم آرایش تهیه کنید.
  • اگر میتوانید تقویت کننده ارگانیک (Enhancer) بخرید : تقویت کننده (enhancer) در واقع کانسیلر ارگانیک است . وقتی لکه های پوست و پستی بلندی های پوست را با کرم پودر ارگانیک میپوشانید، ممکن است بعضی لکه ها به جا بماند. این لکه ها را با enhancer ارگانیک بپوشانید. سعی کنید رنگ زرد بخرید تا رنگ بنفش گودی زیر چشم را از بین ببرد.
  • پودر پن کیک ارگانیک بخرید : از گروه پن کیک های آب رسان ارگانیک استفاده کنید به نام mineral Veil . وقتی کرم پودر و کانسیلر را به صورت تان زدید، از روی آن از این پودر های آب رسان ارگانیک بزنید تا به آرایش تان یک برق خاصی بدهد .
  • برس های مخصوص لوازم آرایش ارگانیک بخرید : چون جنس کرم پودر های ارگانیک با کرم پودر های معمولی فرق دارد ، آرایش آن متفاوت و بد میشود.
خرید لوازم آرایش ارگانیکReviewed by ویتامینه مو on Nov 22Rating: 3.5خرید لوازم آرایش ارگانیکاگر به سلامت پوست و مو خود اهمیت میدهید ما به شما خرید لوازم آرایش ارگانیک را پیشنهاد میکنیم . برای اینکه بهترین برند لوازم آرایش ارگانیک را بشناسید این مقاله را بخوانید.

برای اینکه بهترین برند لوازم آرایشی ارگانیک را بخرید باید برندهای لوازم آرایش ارگانیک را بشناسید . سه رخ این مقاله را به شما پیشنهاد میکند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *