تقویت موها با رژیم غذایی
ویتامینه مو با رژیم غذایی سالم
آذر ۲, ۱۳۹۶
ماسک میوه ای
ماسک ضد چروک دور لب میوه ای
آذر ۲, ۱۳۹۶

خطرات کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل

خطرات کاشت ریش و سبیل

خطرات کاشت ریش و سبیل

   کاشت ریش و سبیل اگرچه عملی ترمیمی و بدون درد است. اما این عمل ممکن است خطراتی را داشته باشد. در واقع امکان بروز چند خطر احتمالی در این عمل جراحی وجود داشته و اکثر آنها مربوط به استاندارد های پیوند مو است. هنگام عمل برش‌ ها در ناحیه‌ اهدا کننده به طور معمول همچون یک برش سطحی ٢ میلی متر یا باریک‌ تر ترمیم شده و به راحتی با موهایی که بلندتر از ٢ تا ٣ میلی‌ذ متر باشد قابل پنهان کردن هستند. بعضی از بیماران علاقه ای به برش سر تا سری خطی در ناحیه‌ اهداکننده ندارند و  ترجیح می دهند که گرافت‌ها با استفاده از روش استخراج فولیکولی انجام شود.
  متأسفانه پیوند موی صورت در مواردی که سایز سوراخ های پیوند و یا عمق آن مناسب انتخاب نشود می‌تواند موجب تغییراتی دائمی در سطح پوست شده که برای جلوگیری از این عوارض به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب پزشک متخصص کاشت مو بسیار دقت کنید و تمامی موارد را در نظر بگیرید.

خطرات کاشت ریش و سبیلReviewed by سه رخ on Nov 23Rating: 3.0خطرات کاشت ریش و سبیلکاشت ریش و سبیل علاوه بر ایجاد زیبایی و ترمیم موهای صورت ممکن است عمل آن دارای عوارض و خطراتی احتمالی باشد. در این مقاله خطرات احتمالی این عمل را بررسی می کنیم.

کاشت ریش و سبیل علاوه بر ایجاد زیبایی و ترمیم موهای صورت ممکن است عمل آن دارای عوارض و خطراتی احتمالی باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *