محصولات آرایش چشم
لوازم آرایش چشم (قسمت۱)
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷
لیست لوازم آرایشی عروس
لوازم آرایشی عروس
اردیبهشت ۷, ۱۳۹۷

خط چشم مایع

معرفی خط چشم مایع

خط چشم مایع

خط چشم مایع

   خط چشم مایع یکی از انواع خط چشم است که دارای قلمی مویی مانند است که به وسیله آن خط چشم بر روی پلک کشیده می شود. این نوع خط چشم سخت ترین مدل خط چشم است اما می تواند بسیار دقیق و زیبا باشد. خط چشم های مایع امروزه معمولا به صورت ماژیکی تولید خواهند. جالب است بدانید بدون تمرین استفاده از این خط چشم بسیار مشکل و سخت است به همین د لیل توصیه می کنیم ابتدا به سراغ مدل های دیگر خط چشم بروید و هنگامی که ماهرتر شدید  از این نوع خط چشم استفاده نمایید.
   برای استفاده از این نوع خط چشم نیاز به دستان ثابتی دارید و باید خط چشم را به صورت خط های کوچکی نزدیک به پلک چشم بکشید. توصیه می کنیم از وسط پلک چشم شروع کنید و به آرامی خط چشم را بالای پلک بکشید تا به گوشه چشم خارجی برسد. اگر دوست دارید خط چشم را سراسری بکشید می توانید دوباره بعد از کشیدن خط چشم در قسمت بیرونی از قسمت گوشه چشم شروع کنید و خط چشمی به آرامی تا وسط چشم بکشید و این خط را به خط کشیده شده قبلی متصل کنید.
ویژگی های مثبت:
- این نوع خط چشم برای آرایش های عربی، چشم گربه ای و آرایش های مجلسی بسیار مناسب است.
- می توان با استفاده از آن یک خط چشم تمیز و نازک پشت پلک بکشید و با این کار مژه ها را پرپشت تر جلوه دهید.
ویژگی های منفی:
مقداری استفاده از آن برای اولین بار مشکل است و باید برای کشیدن خط چشم های زیبا با آن حسابی تمرین کنید و صبر و حوصله داشته باشید.

خط چشم مایعReviewed by سه رخ on Apr 27Rating: 3.0خط چشم مایعخط چشم مایع یکی از انواع خط چشم است که موجب زیباتر شدن چشم ها و آرایش چشم خواهد شد و در عین حال استفاده از ان نیاز به تمرین و دقت بالا دارد. در این مقاله خط چشم مایع را به شما معرفی می کنیم.

خط چشم مایع یکی از انواع خط چشم است که موجب زیباتر شدن چشم ها و آرایش چشم خواهد شد و در عین حال استفاده از ان نیاز به تمرین و دقت بالا دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *