نرم کننده ناخن
مرطوب کننده طبیعی ناخن
تیر ۱۶, ۱۳۹۷
گلت مو چیست؟
گلت مو
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

خواص ماسک برنج

فواید ماسک برنج

خواص ماسک برنج

خواص ماسک برنج

   ماسک برنج یکی از پرکاربردترین انواع ماسک لایه بردار و جوان کننده پوست صورت است که موجب رفع چین و چروک در پوست شده و آن را شاداب و درخشان می کند. برنج به دلیل مواد مغذی ای که دارد، موجب تغذیه رسانی به پوست خواهد شد. ماسک برنج علاوه بر لایه برداری پوست عمل پاکسازی منافذ پوست را نیز انجام می دهد. لیمو نیز دارای خاصیت روشن کنندگی بوده و به خوبی سلول های مرده، کدر و مات پوست را از بین خواهد برد، ضمن اینکه ویتامین C موجود در آن باعث تحریک کلاژن سازی شده و شادابی و جوانی پوست را حفظ می نمایدعسل هم خاصیت آنتی باکتریال دارد و از جوش زدن جلوگیری می کند و همچنین با مرطوب کردن پوست، باعث روشنی بهتر و از بین رفتن چین و چروک های آن می گردد. و اما چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و استفاده از آن برای از بین بردن چین و چروک های بدن بسیار مفید است.
   آب برنج خواص آنتی اکسیدان قوی دارد که می تواند پوست را مرطوب و گردش خون را در آن محل تحریک نماید. به علاوه آب برنج می تواند لکه های پوستیِ ناشی از سالخوردگی یا اشعه فرابنفش را از بین برده و التهابات پوستی  را نیز کاهش دهد. پوست با کمک آب برنج سالم و مرطوب می گردد. شما حتی می توانید از آن برای حفاظت در برابر نور خورشید استفاده نمایید.
نکته درباره استفاده از این ماسک برنج:
افراد دارای پوست خشک و کسانی که صورتشان داران جوش و آکنه ملتهب است، بهتر است از این ماسک استفاده نکنند.

خواص ماسک برنجReviewed by آرایشگاه on Jul 7Rating: 3.0خواص ماسک برنجماسک برنج دارای خواص آنتی اکسیدان و جوان کننده پوست است که موجب رفع چین و چروک پوست صورت شده و پوست را جوان و شاداب می سازد. در این مقاله خواص ماسک برنج را بررسی می کنیم.

ماسک برنج دارای خواص آنتی اکسیدان و جوان کننده پوست است که موجب رفع چین و چروک پوست صورت شده و پوست را جوان و شاداب می سازد.

1 دیدگاه

  1. دینا گفت:

    ممنون از یاست خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *