ماسک نعناع
ماسک نعناع برای جوش صورت
تیر ۱۲, ۱۳۹۷
تکنیک های رنگ مو
تفاوت بالیاژ و آمبره
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

خواص نعناع برای پوست

فواید نعناع

خواص نعناع برای پوست

خواص نعناع برای پوست

   نعناع یکی از گیاهان دارویی بسیار مفید برای پوست صورت است که از گذشته تا کنون از خواص آن برای درمان و تسکین دردهای مختلف استفاده شده است. نعناع به دلیل خاصیت خنک کننده ای که دارد برای درمان جوش و آکنه روی پوست بسیار مؤثر عمل کرده و موجب پاکسازی منافذ باز پوست خواهد شد. با استفاده از نعناع می توان انواع ماسک های تقویتی و درمانی برای پوست تهیه کرد. بسیاری از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست و مو از خواص این گیاه دارویی استفاده می کنند. در ادامه خواص بیشتری از این گیاه را به شما معرفی می کنیم:
- نعناع دارای اسیدسالیسیلیک است.
   با این ماده فوق العاده که در برگ های نعناع وجود دارد، خیلی راحت می توان التهاب جوش ها و پوست صورت را مانند یه کرم ضدجوش برطرف کرد. اسیدسالیسیلیک، همچنین برای پاکسازی پوست مفید بوده و مانع از جوش زدن پوست می شود. 
- نعناع دارای فلاونوئید و فنول است.
   این دو ماده باعث اثرات آنتی اکسیدانی در پوست خواهند شد و از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری به عمل می آورند. تحقیقات نشان داده که نعناع با داشتن این دو ماده، مانع از تأثیرگذاری استرس اکسیداتیو (که باعث ایجاد التهاب می شود) و مشکلات پوستی مانند آکنه و هیپرپیگمانتاسیون می شود. 
سایر خواص نعناع:
- پاکسازی عمیق پوست
- جلوگیری از فعالیت های میکروبی و باکتریایی
- کاهش التهاب پوست و قرمزی ناشی از جوش و آکنه و خشک کردن سریع جوش ها
- کمک به روشن و صاف شدن پوست
- حفظ نرمی و لطافت و جوانی پوست

خواص نعناع برای پوستReviewed by آرایشگاه on Jul 3Rating: 3.0خواص نعناع برای پوستنعناع گیاهی بسیار مفید برای پوست صورت است که موجب رفع التهاب جوش های صورت و درمان آکنه ها و حساسیت های پوستی می شود. در این مقاله خواص نعناع برای پوست را به شما اموزش می دهیم.

نعناع گیاهی بسیار مفید برای پوست صورت است که موجب رفع التهاب جوش های صورت و درمان آکنه ها و حساسیت های پوستی می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *