تبلیغ آرایشگاه
بهترین روش تبلیغ آرایشگاه
آذر ۱۶, ۱۳۹۶
رنگ‌های مد سال ۹۶
آذر ۱۶, ۱۳۹۶

بهترین دارو برای افزایش ضخامت مو

کپسول اکوفان

بهترین دارو برای افزایش ضخامت مو

بهترین دارو برای افزایش ضخامت مو

   امروزه ریزش مو، مشکل بسیاری از افراد جامعه است. البته در انسان ریزش 60 تا 100 تار مو در روز طبیعی است. اگر روزانه بیش از 100 تار مو بریزد قطعا مشکل ریزش مو وجود دارد که دلایل مختلفی مانند رژیم های غذایی نامناسب و کمبود مواد مغذی مورد نیاز برای رشد مو، ابتلا به بعضی از بیماری ها مثل کم خونی ناشی از فقر آهن، پر کاری و کم کاری تیروئید، استرس های شدید و اعمال جراحی دارد. علاوه بر موارد ذکر شده در خانم ها ریزش مو در اثر زایمان، سقط جنین و عوامل هورمونی و در آقایان به علت هورمون های مردانه نیز ایجاد می شود. یکی از داروهای مناسب برای افزایش رشد و حجم و ضخامت مو، کپسول اکوفان است.
   این کپسول به درمان ریزش مو کمک کرده و محرک مناسبی برای رشد مو و ناخن است.  اکوفان سرشار از پروتئین، ویتامین های (B8, B6, B5, PP) و املاح (زینک 15mg و منیزیم) بوده و جذب آهن در بدن را بهبود بخشیده و موجب افزایش مقاومت مو، ناخن و تقویت ریشه مو می شود. این محصول کم کالری، فاقد قند و نمک بوده و 100% گیاهی است و هیچگونه عوارض جانبی برای بدن ندارد. اکوفان حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم (غنی از سیستین و متیونین) است که با افزایش ساخت کراتین، تقویت کننده رشد مو و ناخن می باشد. 

بهترین دارو برای افزایش ضخامت موReviewed by سه رخ on Dec 7Rating: 3.0بهترین دارو برای افزایش ضخامت موبرای افزایش حجم و ضخامت مو داروهای بسیاری وجود دارد که شامل داوهای گیاهی و شیمیایی است. در این مقاله بهترین دارو را به شما معرفی می کنیم.

برای افزایش حجم و ضخامت مو داروهای بسیاری وجود دارد که شامل داوهای گیاهی و شیمیایی است.

1 دیدگاه

  1. سمیرا گفت:

    این قرص فوق العاده اس من استفاده کردم دو دوره معجزه اس واقعا حتما توصیه میکنم خریداری کنید هم ناخناتون هم موهاتون تقویت میشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *