ماسک جوانسازی مو در آرایشگاه
ماسک جوانسازی مو
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷
تمیز کردن قلم آرایشی
روش صحیح شستن قلم موهای آرایشی
خرداد ۱۸, ۱۳۹۷

ترفندهای درشت‌ نشان دادن چشم‌

آرایش چشم درشت

ترفندهای درشت‌ نشان دادن چشم‌

ترفندهای درشت‌ نشان دادن چشم‌

چشم یکی از مهم ترین اعضای صورت است که در زیبایی چهره بسیار تأثیرگذار است. بسیاری از خانم ها برای اینکه این عضو از صورت را بیشتر به معرض دید بگذارند با استفاده از ترفندهای آرایشی آن را بزرگتر نشان می دهند. در این مقاله این ترفندها را به شما آموزش می دهیم:
- بالا کشیدن چروک چشم ها
   چروک های اطراف چشم، نشان دهنده عمق و فرم چشم هستند. منظور از چروک، خطوطی است که در اطراف چشم ها قرار دارند. برای اینکه چشم ها را بزرگ تر نشان دهیم، باید با استفاده از سایه و مداد، آنها را بالا بکشیم. به این صورت که یک خط ساده در ادامه چشم و مژه ها به سمت بیرون بکشید و با فرچه، سایه را به بیرون و سپس در امتدا گردی پشت پلک، به داخل کشیده و محو نمایید. ترجیحا این امتداد خط از چشم بیرون نزند تا حالت طبیعی تری داشته باشد و فقط باعث بزرگ دیده شدن چشم ها شود.
- استفاده از رنگ آبی در آرایش چشم
   به جای مداد سیاه، از مداد، ریمل و سایه آبی استفاده کنید. رنگ آبی باعث می شود تا سفیدی چشم بیشتر و براق تر به نظر برسد. سایه آبی را در قسمت داخلی چشم، کم‌ رنگ تر و در قسمت بیرونی، پررنگ تر بکشید. 
- برای درشت نشان دادن چشم ها به سمت بالا ریمل بزنید!
   برای اینکه چشم ها درشت تر دیده شوند، چند ریمل مختلف روی مژه ها بزنید و مژه ها را به طور کامل به سمت بالا ریمل بزنید. اول از ریمل بلند کننده و سپس از انواع حجم دهنده و پرپشت کننده استفاده نمایید. مرکز مژه ها را به سمت بالا برس کشیده تا چشم ها گرد و بزرگ به نظر برسند.
- استفاده از مژه مصنوعی برای درشت نشان دادن چشم
   اگر تمایل دارید چشمان شما بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده نمایید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. 
- استفاده از مداد طلایی برای درشت نشان دادن چشم
   برای اینکه چشم ها درشت تر دیده شوند، می توانید پشت خط چشم، یک خط با مداد طلایی یا صدفی بکشید. این رنگ، بازتاب خوبی داشته و باعث بازتر و زیباتر دیده شدن چشم ها می شود.
- درشت نشان دادن چشم با سایه دودی
   بهتر است سایه دودی را در پشت پلک و زیر چشم استفاده کنید. این کار موجب می شود تا چشم ها درشت تر دیده شوند. سایه دودی در زیر چشم موجب می شود تا سفیدی چشم بیشتر دیده شود. از رنگ هایی که بیشتر به رنگ پوست شما شباهت دارد، استفاده کنید. رنگ نزدیک به رنگ پوست باعث زیباتر دیده شدن آرایش چشم شده و آن ها را بزرگتر نشان می دهد. 
- خط چشم برای درشت نشان دادن چشم
   بعد از استفاده از ریمل، خط چشم های مایع گزینه های بسیار خوبی هستند. یک خط باریک پشت پلک بکشید تا باعث بزرگ دیده شدن چشم ها شودالبته خط چشم را فقط در همان قسمت داخلی چشم کشبده و بیرون نروید تا موجب درشتی چشم ها گردد.
- حفظ سادگی
   سایه سفید و ریمل با برق لب ساده ترین آرایش است و باعث زیبایی صورت می شود. 
- رنگ ابروها
   پس از چشم، باید سراغ ابروها بروید. ابروها را گرد و کمانی بکشید. با ریمل ابرو، ابروها را کمی پر رنگ تر کنید تا زیبایی ابرو موجب دیده شدن چشم ها شود. 
- آرایش محو
   با خط چشم های قهوه ای، زیر پلک را بکشید. این کار موجب می شود تا عمق چشم دیده شودسپس روی آن ریمل بزنید.

ترفندهای درشت‌ نشان دادن چشم‌Reviewed by آرایشگاه on Jun 8Rating: 3.0ترفندهای درشت‌ نشان دادن چشم‌چشم ها یکی از اعضای تأثیرگذار در زیبایی چهره هستند پس سعی کنید با استفاده از ترفندهای آرایشی چشم ها خود را درشت و زیباتر نمایان سازید. در این مقاله این ترفندها را به شما آموزش می دهیم.

چشم ها یکی از اعضای تأثیرگذار در زیبایی چهره هستند پس سعی کنید با استفاده از ترفندهای آرایشی چشم ها خود را درشت و زیباتر نمایان سازید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *