مهم ترین خواص پاک کننده شیر و عسل
خواص پاک کننده شیر و عسل
شهریور ۵, ۱۳۹۶
بهترین مدل طراحی ناخن تابستانی
مدل طراحی ناخن تابستانی
شهریور ۵, ۱۳۹۶

درمان‌های طبیعی تبخال – قسمت سوم

مهم ترین درمان‌های طبیعی تبخال

درمان‌های طبیعی تبخال

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت سوم

  • وازلین
    یک درمان سهل الوصول دیگر، که کاملاً بر خلاف محلول پاک کننده عمل می کند، وازلین است. این ژل& پوست را به جای خشک کردن آن، نرم می کند و یک لایه ی دفاعی برای ایجاد آمادگی در برابر بیماری ایجاد می کند.هر نوعی از بیماری، طول عمر تبخال تان را به میزان چشمگیری افزایش خواهد داد، در نتیجه یک لایه ی دفاعی از وازلین می تواند در رها شدن از آن، هنگامی که امکان پذیر باشد، کمک نماید.وقتی دارید ژل را استفاده می کنید، کار را به آرامی و با انگشتان تمیز انجام دهید.
  •  عامل خشک کننده
    یک شیوه برای کنترل تبخال، از طریق استفاده از عوامل خشک کننده است.الکل طبی، یکی از گزینه هایی است که مرتبا استفاده می شود. محلول ۷۰ درصد آن را تهیه کنید، و با استفاده از گوش پاک کن بر روی تبخال استفاده نمایید. الکل تبخال را خشک کرده، آن را التیام می بخشد، و اجازه نمی دهد عفونی شود تا در نتیجه نتواند پیشروی کند. این درمان، زمانی که تبخال تازه ایجاد می شود، مؤثرتر است.اکسید روی همانند کرم کالامین، می تواند به سادگی ضایعات را خشک کند.
  •   یخ
    به سادگی یک تکه یخ بردارید و چند بار در روز به صورت مداوم، چند دقیقه آن را روی تاول نگه دارید. یخ، درد و سوزش تاول را تسکین داده و تحریک پذیری آن را کمتر می کند.
  •  سرکه سیب
    سرکه سیب، ارگانیسم های میکروسکوپی را از بین می برد، تاول را خشک کرده و حتی pH تبخال را نیز تغییر می دهد. استفاده از سرکه سیب بر روی یک تاول باز ممکن است کمی سوزش داشته باشد. با استفاده از یک گوش پاک کن، سرکه سیب را چند مرتبه در روز روی تاول بمالید.
  •  نارون کوهی
    این روزها نیازی نیست برای پیدا کردن یک گیاه و جدا کردن برگ ها و پوست آن نگران باشید، چون می توانید یک ظرف نارون کوهی را تقریبا در تمام داروخانه ها یا عطاری‌ها پیدا کنید. چون نارون کوهی به اندازه ی کافی روغن ندارد تا به عنوان یک روغن ضروری در اختیار ما قرار دهد.مشخص شده است که در بیماری های مختلفی ، به ویژه در پوست سالم ملتهب، زخم ها، گزیدگی های عنکبوت، چرک کردن، و در صورتی که به این قسمت دقت نکرده اید، تبخال، کمک کننده است. گلوله های پنبه را درون نارون کوهی غوطه ور کنید. روی تاول تان بمالید، و اجازه دهید بماند. این کار را تا جایی که لازم است، هر روز ۱ تا ۲ مرتبه انجام دهید.
  •  ژل آلوئه ورا
    به سادگی انتهای یک برگ تازه ی آن را بشکنید. ژل را روی تاول تان بمالید. یک تکه پنبه را به طور کلی در یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا بیندازید. آن را مستقیماً استفاده کنید.
  •   سیر
    سیر یکی از آن درمان های خانگی است که به نظر می رسد با درمان بیماری های جزئی متعددی ارتباط دارد. خمیری از سیر له شده درست کنید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه روی تبخال تان قرار دهید. خواص ضد باکتریایی سیر، ناحیه را استریل نموده و زمان بهبودی را کاهش می دهد. مراقب باشید، سیر قوی است و ممکن است هنگام استفاده کمی سوزش داشته باشد.

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت اول

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت دوم

درمان‌های طبیعی تبخال - قسمت سومReviewed by سه رخ on Aug 27Rating: 2.5درمان‌های طبیعی تبخال برای درمان تبخال، می توانید داروهای بدون نسخه، درمان های خانگی، و یا فرآورده های دارویی مورد تأیید پزشکان که به صورت عمومی برای تبخال‌ها استفاده می شوند را امتحان نمایید. توجه داشته باشید که هر فرد واکنش متفاوتی به هر درمانی نشان می دهد، و انتخاب هر نوع درمان، الزاما نتیجه‌ی مطلوب را در پی نخواهد داشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *