معرفی استمپ سایه ابرو
استمپ سایه ابرو
خرداد ۳۱, ۱۳۹۷
ماسک لایه بردار جوش شیرین
لایه برداری پوست صورت با جوش شیرین
تیر ۱, ۱۳۹۷

درمان جوش با جوش شیرین

آموزش درمان جوش با جوش شیرین

درمان جوش با جوش شیرین

درمان جوش با جوش شیرین

   جوش شیرین یکی از مؤثرترین مواد برای درمان جوش و جای جوش صورت است. برای درمان جوش با استفاده از جوش شیرین می توان انواع ماسک را تهیه کرده و از آن ها برای درمان جوش های صورت استفاده نمود. البته روش تهیه و استفاده از تمام این ماسک ها یکسان بوده و باید مواد رو با هم مخلوط کنید و روی صورت و محل جوش قرار دهید و یه مدت کوتاهی ماساژ دهید و بعد از مدت زمان 5 تا 10 دقیقه اجازه دهید تا روی پوست باقی بماند و سپس با آب سرد یا ولرم شستشو دهید. در ادامه مطلب چند ماسک مختلف را که با استفاده از جوش شیرین تهیه می شود را به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از آن جوش های صورت خود را به صورت طبیعی و بدون هیچ عوارضی درمان کنید. 
1. ماسک جوش شیرین و شیر
¼ فنجان شیر
یک قاشق غذاخوری جوش شیرین
2. ماسک جوش شیرین و روغن زیتون
یک قاشق غذاخوری جوش شیرین
یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
3. ماسک جوش شیرین و خمیر دندان برای درمان سریع جوش
½ قاشق چایخوری جوش شیرین
½ قاشق چایخوری خمیر دندان
یک قاشق چایخوری آب
   در مورد استفاده از جوش شیرین برای پوست صورت، نظرات مختلفی وجود دارد، اما طبق تجربه ثابت شده است که این ماده برای بیشتر افراد بی خطر بوده و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. اما توصیه اکید تیم سه رخ این است که قبل از استفاده، حتما با خمیر جوش شیرین (مخلوط کمی جوش شیرین و آب)، ناحیه کوچکی از پوست را تست کنید و اگر مشکلی مثل قرمزی، خارش، التهاب و... ایجاد نشد، می توانید از ماسک ها استفاده کنید. 

درمان جوش با جوش شیرینReviewed by آرایشگاه on Jun 22Rating: 3.0درمان جوش با جوش شیرینبسیاری از خانم ها با استفاده از مواد طبیعی مانند جوش شیرین ماسک هایی برای درمان جوش های صورت خود تهیه می کنند. در این مقاله این ماسک ها را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از خانم ها با استفاده از مواد طبیعی مانند جوش شیرین ماسک هایی برای درمان جوش های صورت خود تهیه می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *