معایب رنگ و مش
آسیب های رنگ و مش برای مو
خرداد ۴, ۱۳۹۷
بهترین راه خشکی پوست در ماه رمضان
خشکی پوست در ماه رمضان
خرداد ۵, ۱۳۹۷

درمان خانگی برای پوسته شدن اطراف ناخن

درمان پوسته های اطراف ناخن

درمان خانگی برای پوسته شدن اطراف ناخن

درمان خانگی برای پوسته شدن اطراف ناخن

   پوسته شدن و شاخی شدن پوست کنار و اطراف ناخن ها، یکی از نشانه های کمبود مواد مغذی در بدن است و یا به دلیل کار کردن زیاد با مواد شوینده خشن ایجاد می شود. این مشکل علاوه بر دردی که ممکن است ایجاد کند (گاهی ممکن است این شاخی شدن و پوسته ها از گوشت کنار ناخن جدا شده و باعث درد و خونریزی شود)، می تواند زیبایی دست ها را کاهش دهد که بای هر خانمی زیبایی دستهایش بسیار مهم است. به همین دلیل در این مطلب روش های خانگی برای درمان پوسته شدن اطراف ناخن را به شما آموزش می دهیم:
- مرطوب کردن با آلوئه ورا
   آلوئه ورا می تواند خشکی پوست کنار ناخن را از بین برده و از پوسته شدن آن جلوگیری نماید. روزانه 2 بار ژل آلوئه ورا را به اطراف ناخن های خود زده و کمی ماساژ دهید تا جدب پوست گردد. بعد از اینکه ژل بر روی پوست اطراف ناخن خشک شد، می توانید دست ها را بشویید.
- درمان با روغن نارگیل
   این روغن علاوه بر از بین بردن خشکی پوست و جلوگیری از پوسته شدن آن، این پوسته ها را به طور کامل لایه برداری می کند. روزانه 2 بار پوست اطراف ناخن ها را با روغن نارگیل ماساز دهید و اگر می توانید از یک دستکش نخی استفاده کنید (مخصوصا شب ها) تا روغن نارگیل کاملا اثر کند. البته با روغن زیتون و بادام هم می توان همین کار را انجام داد.
- عسل درمانی
   عسل یک درمانگر طبیعی فوق العاده است که می تواند به راحتی زخم ها را صدعفونی و درمان کند. فقط لازم است به مدت 20 دقیقه انگشت خود را در روغن آغشته کرده و سپس آنها را شسته و مرطوب کننده بزنید.
- وازلین
   اگر به دنبال یک درمان سریع و ارزان قیمت هستید وازلین را به شما پیشنهاد می دهیم. شب ها انگشتان خود را به این روغن آعشته کرده و ماساژ دهید. دستکش نخی پوشیده و بخوابید تا صبح با پوست سالم و صاف ناخن ها روبرو شوید. 
- همیشه از دست ها محافظت کنید!
   کاربرد دستکش های آشپزخانه و آشپزی برای این است که از تماس مواد غذایی و شوینده های شیمیایی و خشن با پوست دست جلوگیری شود. پس از این طریق از دستان خود مراقبت کنید. 
- ماسک موز
   پوست موز را دور نیندازید زیرا پر از ویتامین و مواد مغذی برای پوست می باشد. آن را با کمی عسل و شیر مخلوط و له کرده و به اطراف ناخن ها بزنید و بعد از مدت زمان 15 دقیقه دستان خود را بشویید.
- مواد غذایی مناسب
   سبزیجات و میوه های تازه، گوشت بدون چربی، پروتئین و لوبیا و نوشیدن آب کافی در روز می تواند مشکل پوسته شدن اطراف ناخن ها را برطرف کرده و ناخن ها و پوست اطراف ان ها را تقویت کند. 

درمان خانگی برای پوسته شدن اطراف ناخنReviewed by سه رخ on May 25Rating: 3.0درمان خانگی برای پوسته شدن اطراف ناخن (ناقص)بسیاری از خانم ها از پوسته های ایجاد شده در اطراف ناخن ها خود رنج می برند و همیشه به دنبال راهی بدون عوارض برای رفع آن ها هستند. در این مقاله روش های درمان خانگی برای پوسته های اطراف ناخن را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها از پوسته های ایجاد شده در اطراف ناخن ها خود رنج می برند و همیشه به دنبال راهی بدون عوارض برای رفع آن ها هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *