روش فر کردن مژه دائم
چه کسانی میتوانند مژه هایشان را فر کنند؟
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶
استحکام ناخن
برای محکم شدن ناخن چه باید کرد؟
شهریور ۲۶, ۱۳۹۶

درمان‌های خانگی برای قارچ ناخن

درمان قارچ ناخن

درمان‌های خانگی برای قارچ ناخن

درمان‌های خانگی برای قارچ ناخن

  1. یکی از بهترین محلول ها جهت فرو بردن پا برای از بین بردن قارچ ناخن ها استفاده از سرکه سیب است. زیرا اسید موجود در سرکه سیب موجب مرگ قارچ ها خواهد شد. برای درمان‌ خانگی باید یک قسمت سرکه و دو قسمت آب را باهم مخلوط کرده و استفاده نمایید. اما اگرپوست شما دچار التهاب و یا قرمزی شد این کار را ادامه ندهید.
    2. چای و روغن زیتون  به درمان قارچ ناخن کمک بسیاری می کنند. چای حاوی مواد ضدباکتری طبیعی است که به درمان قارچ ناخن کمک می کند. یکی دیگر از کاربردهای روغن زیتون این است که مانع از شکستگی و افتادن ناخن عفونی شده می شود.اگر به رژیم غذایی خود مواد پروبیوتیکی اضافه نمایید به درمان قارچ ناخن کمک کرده اید. ماست پروبیوتیک و کفیر منابع خوبی برای درمان قارچ‌ ناخن است. توجه داشته باشید باید استفاده از مواد غذایی «سفیدرنگ» مانند شکر، آرد سفید و کربوهیدرات‌های تصفیه شده را کاهش دهید. مصرف لبنیات را فراموش نکنید.
    3. بهترین درمان قارچ ناخن استفاده از جوراب‌های نخی است. نخ موجود در جوراب موجب نفس کشیدن ناخن های پای شما می شود و رطوبت کفش را می کاهد. خانم‌ها نیز باید سعی کنند ناخن‌هایشان را در یک خط مستقیم کوتاه نمایند و کمتر از لاک ناخن استفاده کنند؛ زیرا لاک رطوبت را بین ناخن و بستر ناخن محبوس می کند.
درمان‌های خانگی برای قارچ ناخنReviewed by سه رخ on Sep 17Rating: 3.0درمان‌های خانگی برای قارچ ناخنقارچ ناخن یکی از انواع بیماری های ناخن است که برای درمان آن روش های گوناگونی وجود دارد. در این مقاله سعی داریم روش های درمان قارچ ناخن را به شما اموزش دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *