محصولات آرایشی لانکوم
برند آرایشی لانکوم
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
ماسک روغن زیتون
ماسک آبرسان مو با روغن زیتون
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶

درمان قارچ ناخن با سیر

درمان قارچ ناخن

درمان قارچ ناخن با سیر

درمان قارچ ناخن با سیر

قارچ ناخن یکی از بیماری های ناخن است که موجب ضعیف شدن و شکننده شدن ناخن می شود. این قارچ ها در اثر کاشت ناخن، رطوبیت زیاد و عدم رعایت بهداشت و غیره ایجاد می شود. قارچ بیشتر بر روی ناخن ها دست ایجاد خواهد شد. برای درمان قارچ ناخن می توانید از انواع داروهای گیاهی استفاده کنید. یکی از بهترین روش های درمان برای قارچ ناخن استفاده از سیر است.
   سیر یکی از درمان‌ های بسیار موثر و مفید برای قارچ ناخن می باشد و آن هم به دلیل خواص ضد قارچی موجود در این ماده طبیعی است. برای استفاده از خواص سیر می‌ توان چند حبه سیر را خرد کرده و با مقداری روغن زیتون مخلوط نمایید و آن را روی ناخن آسیب دیده قرار دهید و با استفاده از یک باند یا گاز استریل آن را ببندید. اجازه دهید این ترکیب به مدت 24 ساعت روی ناخن باقی مانده و روز بعد آن را با ترکیبی مساوی از آب گرم و سرکه شست و شو دهید. آب گرم باعث از بین رفتن بوی سیر شده و سرکه روند بهبودی را سریع‌ تر خواهد کرد.

درمان قارچ ناخن با سیرReviewed by سه رخ on Feb 9Rating: 3.0درمان قارچ ناخن با سیرقارچ ناخن یکی از بیماری های عفونی ناخن است که به وسیله درمان های گیاهی همچون سیر به سرعت قابل درمان است. در این مقاله درمان قارچ ناخن با سیر را به شما آموزش می دهیم.

قارچ ناخن یکی از بیماری های عفونی ناخن است که به وسیله درمان های گیاهی همچون سیر به سرعت قابل درمان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *