لیفتینگ صورت
موارد منع مصرف لیفت نخ
آبان ۲۷, ۱۳۹۶
کاشت ریش و سبیل
مراقبت های بعد از کاشت ریش و سبیل
آبان ۲۷, ۱۳۹۶

درمان کش آمدن مو

بهترین راه درمان کش آمدن مو

درمان کش آمدن مو

درمان کش آمدن مو

                  استفاده از مواد شيميايي براي رنگ كردن، دكلره، مش و هاي لايت كردن و کراتينه کردن موها ميتواند سبب آسيب رساني و شكستگي ساقه موي سر شود. ايجاد موخوره، خشك شدن ، شكنندگي و آسيب ديدگي موها و كاهش براقيت طبيعي آنها از جمله مهم ترين عوارض استفاده از تركيبات شيميايي و ابزارهاي حرارتي حالت دهنده موي سر ميباشد.  لايه محافظ مو در فيبرهای انتهايی مو از بين می‌رود، در نتيجه قسمت انتهايی مو چند شاخه و شکننده می‌شود.در شروع مسیر، تغذیه، حرف اول را می زند.پس در برنامه ای که برای سالم سازی موهای آسیب دیده خود تدارک دیده ایم نباید خوردن این خوراکی ها را فراموش کنیم.

  • روغن نارگیل به تنهایی یا با مخلوط شدن در هر ترکیبی برای ترمیم موهای آسیب دیده با رنگ و دیگر اتفاق ها بسیار توصیه شده است. در تهیه این ماسک هم نصف فنجان شیر را با دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید و بعد از چند ثانیه گرم کردن آن روی بخار کتری، روی موها ریخته و بعد از 20 دقیقه خوب آبکشی کنید.
  •  این ویتامین در رده بندی تاثیر خوراکی ها در سلامت و زیبایی مو رتبه اول را دارد؛ پس با مصرف به اندازه اسفناج، هویج، فلفل دلمه ای، کدو حلوایی و گردو این منبع موثر را فراموش نکنید.
  •   خوردن غذاهایی که با حبوبات و سبزی های مفید تهیه شده است نقش بی نظیری در سلامت موهای شما ایفا می کند. هلیم به خاطر گندم فراوان و آش های مختلف به دلیل آمیخته شدن با تمام خواص در مدت کوتاهی تاثیرات عجیبی باقی می گذارد.
  •  تا می توانید از این خوردنی خوشمزه با انواع چاشنی ها استفاده کنید. سالاد درست شده از برگ های سبز کاهو، اسفناج یا هر سبزی با برگ های سبز به علاوه ذرت و نخود سبز موهای شما را از نو می سازد. ویتامین های A و C این سبزی ها در کنار آهن فراوانی که دارند معجزه خواهد کرد.
  • خوردن ماهی و میگو برای موهای آسیب دیده معجزه می کند. اینها منابع سرشار از امگا3، آهن و ویتامین12 B هستند که در تقویت و رشد مجدد موهای از دست رفته بسیار موثرند. خواص ماهی سالمون در ترمیم موهای آسیب دیده از دیگر ماهی ها بیشتر است.
  •   بیشتر ما به خوردن چای سبز عادت نداریم؛ در حالی که خواص آن در سالم نگه داشتن پوست و لایه های مهم تشکیل دهنده موهای سر بسیار کمک می کند. از طرفی درخشندگی و سلامت تارهای موی شما هم تضمین خواهد شد.
  •  حالا بعد از تغذیه، برای برگرداندن سلامت موها نوبت به خوراک آنهاست. در این بخش با خوردنی های ساده در منزل ماسک هایی معجزه گر از طبیعت تهیه کنید و برای درمان موهای آسیب دیده به کار ببرید.
  • اگر گیاهخوار نباشید نباید منابع سرشار از پروتئین مانند گوشت قرمز و تخم مرغ را فراموش کنید. این غذا هر آنچه را که برای تقویت موهای آسیب دیده خود لازم دارید مثل ویتامین وپروتئین در خود دارد.
  •  برای تهیه این ماسک یک چهارم فنجان عسل را با 10 قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط کنید. قبل از رفتن به حمام ماسک را مانند شامپو روی موها ماساژ دهید و بعد از گذشت 20 دقیقه موها را با آب گرم بشویید.
  •   موز سرشار از روغن ها و موادی است که برای سلامت موها مفید به نظر می رسد. پس برای این ماسک یک موز را بعد از حلقه حلقه کردن با پشت قاشق خوب له کنید سپس یک چهارم لیوان ماست و یک قاشق روغن زیتون و عسل به آن اضافه کنید و بعد از مخلوط شدن به مدت 30 دقیقه روی موهای تان بگذارید. این ماسک را با شامپو و آب ولرم از روی موهای خود پاک کنید و استفاده از آن را هفته ای یک بار در برنامه خود قرار دهید.
  •  یک دوم فنجان عسل را با یک چهارم فنجان روغن تازه و خالص زیتون مخلوط کنید. بهتر است ماسک به دست آمده را کمی با حرارت کتری یا روی حرارت غیرمستقیم گرم کنید تا ترکیبات حسابی آمیخته شوند. ماسک را به موها بزنید و بعد از نیم ساعت با آب ولرم و شامپو خوب بشویید. 
درمان کش آمدن موReviewed by سه رخ on Nov 18Rating: 3.0درمان کش آمدن موبرای جلوگیری از کش آمدن مو و درمان این آسیب به ساقه مو باید یسری موارد را رعایت کنید . این مقاله را بخوانید .

کش آمدن مو از جمله آسیب مو است . برای درمان کش آمدن مو ، متخصصین آرایشگاه راه هایی پیشنهاد داده اند . این مقاله آرایشی را بخوانید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *