بهترین رژیم زیبایی
رژیم زیبایی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷
آموزش مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷

درمان کم پشت بودن ریش مردان

علت کم پشت بودن ریش آقایان

درمان کم پشت بودن ریش مردان

درمان کم پشت بودن ریش مردان

برخی از آقایان از کم پشت بودن ریش های خود احساس نارضایتی دارند و نمی توانند مانند مدل های معروف ریش و سبیل خود را طراحی کنند. اما جالب است بدانید این کم پشتی قابل درمان بوده و می توانید آن را بهبود ببخشید. اولین مرحله درمانی، استفاده از مکمل های غذایی است. استفاده از مولتی ویتامین، بیوتین و روغن ماهی در رشد بیشتر ریش ها بسیار مؤثر است. بیوتین به رشد بهتر موها و ناخن ها کمک کرده و در بسیاری از کشورها به نام ویتامین H برای موها شناخته می شود. البته می توان از زینک، ویتامینB به خصوص B6 و منیزیوم نیز به عنوان همراه استفاده نمود.
   یکی دیگر از مواردی که به رشد بیشتر ریش ها کمک می کند تستوسترون است. برای بیشتر کردن تستوسترون، باید گوشت قرمز بیشتری بخورید و از خوردن محصولاتی بر پایه ی سویا خودداری کنید. اسفناج، مغزهای گیاهی، آووکادو، زیتون، بروکلی و روغن زیتون نیز بسیار مقوی و موثر می باشند. آقایان با مصرف این دسته از مواد غذایی می توانند رشد ریش خود را تقویت کرده و موهایی یکدست و مرتب بر روی صورت خود داشته باشند. از نظر ظاهری بهتر است ریش هایی که مو خوره دارند را کوتاه کنید تا به صورت درهم و نامرتب نباشند.

درمان کم پشت بودن ریش مردانReviewed by آرایشگاه on May 12Rating: 3.0درمان کم پشت بودن ریش مردانبسیاری از آقایان برای درمان مشکل کم پشت بودن ریش و سبیل خود می توانند از ویتامین های مکمل و داروهای گیاهی استفاده نمایند. در این مقاله روش درمان کم پشت بودن ریش مردان را بررسی می کنیم.

بسیاری از آقایان برای درمان مشکل کم پشت بودن ریش و سبیل خود می توانند از ویتامین های مکمل و داروهای گیاهی استفاده نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *