ریمل ضد آب
ریمل ضد آب نخرید!
مهر ۱۹, ۱۳۹۶
کاشت پودری
کاشت پودری ناخن
مهر ۱۹, ۱۳۹۶

ویژگی دستمال مرطوب

خصوصیات دستمال مرطوب آرایشی

ویژگی دستمال مرطوب

ویژگی دستمال مرطوب

مناسب برای پوست تمامی قسمت های صورت، حتی نواحی حساس دور چشم 
   برای پاک کردن آرایش چشم، معمولاً از مواد پاک کننده آرایش که ویژه چشم است، استفاده می شود. اما برخی از دستمال مرطوب های پاک کننده آرایش دو منظوره هستند، یعنی هم آرایش چشم، هم آرایش صورت را پاک می کند. چشمان یکی از اعضای بسیار حساس صورت هستند و نیاز به مراقبت و دقت بیشتری دارند. برای پاک کردن آرایش چشم با دستمال مرطوب، دستتان را با حرکتی ملایم بر روی پوست اطراف چشم بکشید، چون پوست این نواحی بسیار حساس بوده و امکان آسیب دیدن و چروک خوردن آن نیز بالاست. 
مؤثر بودن   
   دستمال مرطوب پاک کننده آرایش های ضد آب بوده و به دلیل رطوبت کافی آرایش ریمل مژه و ابرو را  نیز بدون نیاز به هیچ مکملی پاک می کند. این پاک کننده با فرمولاسیونی منحصربفرد و قدرت پاک کنندگی و لطافت بخشی بالا برای تمامی پوستها به کار می رود. برای استفاده از این دستمال باید پوست را بدون نیاز به شستشو تمیز کرده و ناخالصی ها و آرایش را به سادگی از سطح آن پاک کرد.
حاوی ویتامین 
   دستمال مرطوب های پاک کننده آرایش حاوی ویتامین های E، A، B5 می باشند. ویتامین E یکیاز  ویتامین های قابل حل در چربی است که خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، مرطوب کنندگی دارد و موجب محافظت از پوست شده و مانع از پیری زودرس پوست می شود.
عاری از الکل 
   خانم دقت کنید به هیچ وجه پاک‌کننده‌هایی را که در آن الکل وجود دارد، نخرید. این پاک کننده‌ها اگرچه باعث حس تازگی در سطح پوست شما خواهند شد اما در طولانی مدت باعث خشکی پوست می شوند. 
رفع خستگی 
   جینسینگ یکی از گیاهان نیروبخش و مقوی است که در جهان شهرت خوبی نیز دارد. در فرمولاسیون برخی از دستمال های مرطوب پاک کننده آرایش عصاره جینسینگ استفاده شده که موجب رفع خستگی شده و چهره را شاداب می کند.
حاوی مواد و عصاره های طبیعی 
   محصولات و عصاره های طبیعی نشان از این دارند که صنعت آرایشی نیز میل به داشتن زندگی طبیعی تر دارد. به همین دلیل از عصاره های طبیعی مانند آلوئه ورا، کالندولا، کامومیل و کاملیا در فرمولاسیون برخی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش استفاده می شود که این عصاره ها بازسازی کننده و محافظ پوست، ضد حساسیت، ضد چروک بوده و خواص لطافت بخشی به پوست می بخشند.

ویژگی دستمال مرطوبReviewed by سه رخ on Oct 11Rating: 3.0ویژگی دستمال مرطوبدستمال مرطوب بعنوان یک پاک کننده قوی آرایشی دارای ویژگی های خاصی است که موجب محافظت و شادابی پوست می شود. در این مقاله ویژگی های دستمال مرطوب را بررسی می کنیم.

دستمال مرطوب بعنوان یک پاک کننده قوی آرایشی دارای ویژگی های خاصی است که موجب محافظت و شادابی پوست می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *