مدل چتری مو
آموزش چتری مو
مهر ۳۰, ۱۳۹۶
تونر پوست
تونر پوست چرب
آبان ۱, ۱۳۹۶

خصوصیات دستمال مرطوب کودک

دستمال مرطوب کودک

خصوصیات دستمال مرطوب کودک

خصوصیات دستمال مرطوب کودک

۱- استفاده از مواد و عصاره های طبیعی: 
  
دستمال مرطوب کودک با استفاده از جدیدترین فرمولاسیون تولید و بسته بندی می شود و حاوی مواد ضد حساسیت (hypo allergic) و مکمل های مغذی پوست (ویتامین E و آلوئه ورا) می باشد. ای نوع دستمال موجب تسکین، لطافت و حفظ رطوبت پوست نوزاد می شود. همچنین استفاده از عصاره های گیاهی کالندولا، کاملیا، و کامومیل (عصاره بابونه) موجب ایجاد خواص ضد حساسیت، ضد سوزش، ضد میکروبی (آنتی باکتریال) شده و محصولی مفید، ایمن و بدون دغدغه را به مادران هدیه می کند. تنها برخی از دستمال مرطوب های کودکان حاوی این مواد می باشند.
2
- عدم استفاده از نگهدارنده های مضر: 
  
دستمال مرطوب کودک عاری از هر گونه نگهدارنده شیمیایی (پارابن) می باشد که استفاده از آن گاهی اوقات باعث بروز حساسیت پوستی می شود. 
۳- پارچه های مصرفی: 
  
منسوجات نبافته یکبار مصرف بکار رفته در دستمال مرطوب مخصوص کودک از الیاف طبیعی مانند ویسکوز تشکیل شده و به دلیل ضخامت زیادی که دارد در هر بار مصرف کافی است فقط از یک دستمال استفاده نمایید. دستمال مرطوب کودک با ۲ نوع فرمولاسیون برای پوست های حساس و نوزادان تازه متولد شده و دیگری دارای کرم نرم کننده برای نرم کنندگی بیشتر پوست، در بسته های بزرگ، مسافرتی و استوانه ای در بازار موجود است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

خصوصیات دستمال مرطوب کودکReviewed by سه رخ on Oct 22Rating: 3.0خصوصیات دستمال مرطوب کودکدستمال مرطوب مخصوص کودکان باید فرمولاسیونی متفاوت از سایر دستمال های مرطوب داشته باشد زیرا بدن نوزاد بسیار حساس تر از پوست افراد بزرگسال می باشد. در این مقاله خصوصیات دستمال مرطوب کودک را به شما معرفی می کنیم.

دستمال مرطوب مخصوص کودکان باید فرمولاسیونی متفاوت از سایر دستمال های مرطوب داشته باشد زیرا بدن نوزاد بسیار حساس تر از پوست افراد بزرگسال می باشد.

 

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *