مهمترین عوارض دکوپاژ مو
عوارض دکوپاژ مو
مهر ۱۵, ۱۳۹۶
مهم ترین اصطلاحات آرایشی
اصطلاحات آرایشی
مهر ۱۵, ۱۳۹۶

دستمال مرطوب کودک

دستمال مرطوب

دستمال مرطوب کودک

دستمال مرطوب  کودک

   از لحظه ای که کودک متولد می شود باید از پوست او مراقبت شود زیرا نوزاد دارای پوستی به مراتب حساس تر از افراد دیگر دارد. امروزه در بخش صنایع بهداشتی و آرایشی، بخش ویژه ای به محصولات نوزادان و کودکان اختصاص داده شده است تا بتوان به راحتی از نوزادان عزیز مراقبت های لازم را به عمل آورد. طبق گزارش های سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تولید محصولات محافظت از پوست کودک از سال ۱۹۹۶ الی ۲۰۱۲ تاکنون ۸ برابر شده و مهم ترین بخش این محصولات را  انواع دستمال های مرطوب پاک کننده کودک تشکیل داده است.
   معمولاً در نوزادان و کودکان گروه سنی زیر ۳ سال به دلیل استفاده از پوشک، مشکلات پوستی ظاهر شده که می تواند موجب سوزش، خارش، و حتی عفونتهای پوستی نیز شود. 
   به همین دلیل، اهمیت نرم و لطیف نگه داشتن پوست کودک به کمک مواد التیام بخش، پاکیزه نگهداشتن پوست با مواد آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده و همچنین تغذیه پوست با استفاده از مکمل های مغذی برای نوزادان و کودکان، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. 
   تمیز کردن پوست نوزادان با استفاده از شستشو با آب معمولی، در هر زمان و هر مکانی مسیر نیست، همچنین آب به تنهایی قدرت ضد عفونی کنندگی ندارد و هیچ کدام از اهداف ذکر شده را میسر نمی سازد. از همه مهم تر به دلیل وجود مواد افزودنی (مثل کلر) در آب شهری امکان تحریک و بروز حساسیتهای پوستی نیز وجود دارد.
   دستمال مرطوب ویژه کودک، یکی از جدیدترین محصولات آرایشی بهداشتی است که براساس آخرین یافته های علمی و دانش پوست طراحی و فرموله شده و در هر مکان و زمانی به دفعات و به آسانی قابل استفاده می باشد. این دستمال به دلیل رطوبتی که در فرمولاسیون خود دارد مانع از ایجاد خراش و حساسیت پوستی در کودمک و نوزاد شده و همچنین شادابی و بوی خوش را برای پوست فراهم می آورد. یکی از مهمترین خصوصیات و مزایای استفاده از این دستمال برای نوزادان و کودکان جلوگیری از عرق سوز شدن بدن می باشد. زیرا رطوبت موجود در دستمال پوست را مرطوب کرده و مانع از عرق کردن اندام های بدن می شود. امروزه بسیاری از خانم ها برای نوزادان و کودکان خود از دستمال های مرطوب استفاده کرده و پاکسازی های سریع پوست را با این دستمال انجام می دهند.
   فرمولاسیون این نوع دستمال ها برای کودکان به گونه ای است که هی چگونه حساسیت پوستی ایجاد نکرده و رایحه ای خوش به بدن نوزاد می بخشند. به گونه ای که در سیسمونی بیشتر مادران عزیز این دستمال بعنوان پاک کننده های اصلی بدن نوزاد وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. این دستمال های مخصوص را می توان در فروشگاه های معتبر تهیه کرد.

دستمال مرطوب کودکReviewed by سه رخ on Oct 7Rating: 3.0دستمال مرطوب کودکدستمال مرطوب یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی بهداشتی است که امروزه برای پاکسازی بدن نوزادان و کودکان نیز ار آن استفاده می شود. در این مقاله شما را با این نوع دستمال آشنا می کنیم.

دستمال مرطوب یکی از پرکاربردترین محصولات آرایشی بهداشتی است که امروزه برای پاکسازی بدن نوزادان و کودکان نیز ار آن استفاده می شود.

1 دیدگاه

  1. ali hadad گفت:

    مرسی از سایت خوبتون مطالب مفیدی دارین برای کسب اطلاعات گردشگری و تور های مسافرتی هم می تونید به تور لحظه آخر مراجعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *