تیرگی لب ها
دلایل اصلی تیره شدن لب
بهمن ۳۰, ۱۳۹۶
کرم های آرایشی
انواع کرم های آرایشی (قسمت دوم)
اسفند ۱, ۱۳۹۶

دستگاه بندانداز برقی

دستگاه رفع موهای زائد صورت

دستگاه بندانداز برقی

دستگاه بندانداز برقی

   بند انداختن یکی از روش های رفع موهای زائد از دوران قدیم می باشد که به دلیل رفع موهای زائد و افزایش جریان خون در پوست و زیبا کردن پوست هنوز از این روش در آرایشگاه نیز استفاده می شود. این روش نیاز به مهارت داشته و درحال حاضر تنها توسط آرایشگران در آرایشگاه انجام می گردد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه محصولات و تجهیزات آرایشی، بند انداختن صورت نیز توسط دستگاهی به نام دستگاه بند انداز برقی انجام می شود. این دستگاه همچون روش قدیمی موههای زائد صورت را از بین می برد در ضمن انجام راحت این کار را توسط هر فرد بدون تخصص امکان پذیر ساخته است.
   این دستگاه بند انداز برقی فرد را قادر میسازد که بدون مراجعه به آرایشگاه و صرف وقت و پول موهای زائد صورت خود را از بین ببرد. حتی می توان موهای زائد بدن را با صرف وقت کم با این بند انداز از بین برد. مهمترین مزایای این دستگاهن عبارتند از:  استفاده آسان و راحت، مناسب برای مصارف خانگی، سالن ها و آرایشگاه ها، رهایی از موهای ضخیم و زیر پوستی، حتی موهای ریز و نازک با کارکردی طبیعی، بدون عوارض جانبی و بدون آسیب رساندن به پوست، بدون بکارگیری مواد شیمیایی، هورمون، حرارت، پرتوافکنی و تیغ سازگار با هر نوع پوستی (حتی پوست های حساس بانوان)

دستگاه بندانداز برقیReviewed by سه رخ on Feb 19Rating: 3.0دستگاه بندانداز برقیدستگاه بندانداز برقی یکی از جدیدترین وسایل و تجهیزات آرایشی است که می توان به کمک آن موهای زائد صورت را از بین برد. در این مقاله این دستگاه را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه بندانداز برقی یکی از جدیدترین وسایل و تجهیزات آرایشی است که می توان به کمک آن موهای زائد صورت را از بین برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *