درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با سرکه سیب
بهمن ۲۱, ۱۳۹۶
آرایش چشم گربه‌ای
آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاین
بهمن ۲۲, ۱۳۹۶

دلایل گودی زیر چشم

علت گودی زیر چشم

دلایل گودی زیر چشم

دلایل گودی زیر چشم

   بسیاری از خانم ها و آقایان در سنین میانسالی و بالاتر در زیر چشمان خود متوجه تیرگی های و گودی هایی می شوند که به دلایل مختلف پدید می اید. این تیرگی های اغلب برای زنان خوشایند نبوده و سعی دارند تا با آرایش و روش های مختلف آن ها را پوشانده و محو کنند. اما نکته مهم در درمان این تیرگی ها دانستن علت ایجاد آن است. زمانی که شما علت پدید امدن این ترگی ها را در زیر چشم بدانید راحت تر می توانید روش های درمانی را برای آن انتخاب نمایید. در ادامه دلایل مختلف ایجاد این تیرگی های و گودی های زیر چشم را به شما معرفی می کنیم:
   گودی زیر چشم ممکن است دارای دلایل مختلفی از جمله وراثت، آلرژی یا خواب کم باشد. درمان این گودی ها نیز شامل کرم رفع گودی زیر چشم، نور درمانی، ترمیم پوست و یا استفاده از مواد تزریقی است. عمده دلایل ایجاد گودی زیر چشم: 
- از بین رفتن حجم یا چربی موجود در گونه ها
- از بین رفتن حجم زیر چشم
- افتادگی پلک پایین
- نازک شدن پوست زیر چشم
- برآمدگی چربی زیر چشم
- سیگار کشیدن
- هیپرپیگمانتاسیون ایجاد شده در اثر نور خورشید و ملاسما
- مصرف کافئین، الکل
- کم خوابی
- کمبود آب بدن
- کمبود مواد غذایی
- حساسیت ها
- گرفتگی بینی
- شرایط پزشکی
- تراکم وریدی رگ های خونی زیر چشم
- قرار گرفتن در محیط زیست
- وراثت

دلایل گودی زیر چشمReviewed by سه رخ on Feb 10Rating: 3.0دلایل گودی زیر چشمگودی و تیرگی های زیر چشم به دلایل محتلفی ایجاد می شود که هر کدام از این دلایل می تواند روش درمان مناسب خود را داشته باشد. در این مقاله دلایل ایجاد تیرگی زیر چشم را بررسی می کنیم.

گودی و تیرگی های زیر چشم به دلایل محتلفی ایجاد می شود که هر کدام از این دلایل می تواند روش درمان مناسب خود را داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *