بهترین محصولات آرایشی
بهترین برند لوازم آرایش ۲۰۱۸
خرداد ۲۷, ۱۳۹۷
لوازم آرایشی ایرانی
برند لوازم آرایشی ایرانی
خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸

برندهای برتر لوازم آرایشی

ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸

ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸

لوازم آرایشی و برندهای آرایشی در کنار ارائه خدمات به مشتریان خود به دنبال این هستند که بعنوان بهترین محصولات آرایشی سال معرفی شوند. در  این مطلب ده برند برتر لوازم آرایشی را در سال 2018 به شما معرفی می کنیم.
10. اوریجینز   
   لئونارد لاودر موسس این برند مردی است که این شرکت را در سال 1990 تاسیس نمود. Origins در ساخت محصولات آرایشی طبیعی تخصص زیادی داشت. این برند لوازم آرایشی در حال حاضر دارای بیش از 2000 فروشگاه در سراسر جهان بوده و در حال گسترش بیشتر است. شرکت های زیادی توانایی رقابت با این برند را ندارند. همکاری این برند با دکتر اندرو ویل که در زمینه التهاب و محصولات پوستی حساس تخصص دارد موجب پیشرفت روز افزون آن شد.
9. بیر مینرالز
   یک قانون کلی در مورد خانم ها وجود دارد که میگوید هر خانمی باید احساس زیبایی کند. این روزها بیشتر مردم نسبت به آنچه که بر روی پوست خود استفاده می کنند بسیار بیشتر از گذشته حساس شده اند . همانند برند قبلی، شرکت Bare Minerals نیز برای تولید محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک تلاش می کند. این شرکت محصولاتی را عرضه می‌ کند که برای پوست مشتریان ، با کیفیت و بدون خطر است. ” مولفه خاک فعال ” از مواد همیشگی فرمولاسیون محصولات این برند می باشد. این عنصر با کمک دیگر ترکیبات میکرو و ماکرو از پوست در برابر اشعه‌ های ماورای‌ بنفش خورشید محافظت می نماید. 
8. اسمش باکس
   دانز و دیویس این برند لوازم آرایشی را در یک استودیوی عکاسی در شهر کالور تاسیس نمودند. Smashbox یکی از گران‌ ترین برندهای محصولات زیبایی در جهان می باشد. این امر شاید به این دلیل است که محصولات این شرکت در یک استودیوی عکاسی مدرن و مجهز ایجاد، تست و عکاسی شدند. مکانی که  تنها یک استودیوی عکس ساده نیست، بلکه جایی است که بیشتر افراد مشهور برای عکس‌ های نمادین و به یاد ماندنی خود به آنجا مراجعه می کنند. اگر چه محصولات مربوط به  صورت این برند بسیار گران قیمت می باشند اما با کیفیت بالایی که دارند، کاری می کنند که صورت شما روشن و نورانی و صاف جلوه داشته باشد. 
7. استی لاودر 
   این برند یک شرکت تولیدی لوازم آرایش معتبر در ایالات متحده است که توسط جوزف و استی لاودر تاسیس گردید.  البته  این برند نه تنها در ایالات متحده بلکه در سراسر دنیا به خاطر محصولات مراقبت از پوست، آرایش، عطر و محصولات مراقبت از مو، رژ های با کیفیت، کرم پودر و رنگ ناخن معروف است. 
6. آر ام اس بیوتی 
   RMS مخفف ROSE MARIE SWIFT موسس این شرکت می باشد، خانمی که مسئولیت آرایش هنرمندان معروفی همچون :سلن دیون, دمی مور, سوفیا کاپولا, زو سالدانا, کالوین کلاین, رالف لاورن را بر عهده داشت. محصولات آرایشیRMS  از مواد ارگانیک مغذی فراوری نشده تولید می شود. هدف این برند لوازم آرایشی ارائه محصولاتی خالص، ضد پیری و با محاسن و فواید بسیار است. منظور از خالص این است که لوازم آرایشی این برند حاوی مواد شیمیایی مضر، ارگانیسم‌ های اصلاح‌شده ژنتیکی و مواد نگهدارنده غیرآلی نیستند. RMS از مواد تغذیه ای در خالص‌ترین شکل خود استفاده می‌ کند تا به مصرف کنندگان خود یک پوست آبدار و غنی و صاف هدیه دهد. محصولات RMS در ترکیبات خود از روغن نارگیل استفاده کرده، پس توصیه میشود در فصول گرم محصولات این برند را در جای سرد و خنک نگهداری نمایید.
5. نیوتروژنا
   این برند در سال 1930 و توسط امانوئل استولاروف تاسیس گردید. سازمان مرکزی این برند در کالیفرنیا قرار دارد. اوایل نام شرکت  Natone بود. Natone لوازم آرایشی مورد نیاز سالن های هالیوود را تامین می نمود. در سال 1940 بود که Natone  تصمیم گرفت محصولات خود را در حجم وسیع تری در بازار های ایالات متحده به فروش برساند. Neutrogena محصولات مراقبت از پوست و مو را تولید کرده و  هدف از این محصولات حفظ PH پوست است .
4. کایر وایس
   این برند توسط هنرمند دانمارکی تبار Kirsten Kjaer Weis که در شهر نیویورک سکونت داشت تاسیس گردید. همانند RMS برند Kjaer Weis نیز بر روی محصولاتی تاکید ویژه ای داشت که در بازار پر فروش تر بودند. زمانی این برند در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد که معلوم شد که از ترکیبات طبیعی و بی خطر استفاده می نماید. امروزه، محصولات زیبایی برند لوازم آرایشی Kjaer Weis به کسب شهرت و تایید جهانی در دنیای اینترنت دست یافته و بسته‌ بندی محصولات خود را به صورت زیبا، شیک، فانتزی و  فلزی ارائه داده  که به مشتریان نوعی حس لوکس بودن را القا می کند. 
3. میبلین 
   Maybelline در سال 1915 توسط تام لایل تاسیس گردید. او در آن زمان فقط 15 سال سن داشت. روزی خواهرش را دید که از مخلوطی از وازلین و دوده  زغال‌سنگ استفاده می‌ کند تا مژه‌ هایش را تیره‌ تر کند، در آن زمان بود که تصمیم گرفت با استفاده از برخی مواد شیمیایی محصولی با نام تجاری ” ضربه ای به خط ابرو ” درست کند. بعدها آن نام را به Maybelline تغییر داد. در سال 1971 , این برند  بازار را با ریمل Maybelline Cake آشنا کرد. جالب است بدانید که این محصول اولین  لوازم آرایشی مخصوص چشم بود. امروزه شهرت و محبوبیت این برند لوازم آرایشی به جایی رسیده است که محصولاتش را در 120 کشور جهان به فروش میرساند، محصولاتی مانند رژ لب ، لاک ناخن ، خط چشم ، ریمل ، سایه چشم و …
2. مک
   MAC  مخفف Make-Up Art میباشد یعنی هنر آرایش کردن. این شرکت توسط Frank Toskan  و  Frank Angelo در شهر تورنتو تاسیس گردید. Toskan یک هنرمند و عکاس در زمینه صنعت آرایش بود، در حالی که Angelo یک صاحب سالن بود. این دو نفر فاقد محصولاتی بودند که عنصر رنگ را به کارهایشان اضافه نماید. در حالیکه امروزه  شاهد آن هستیم که برند لوازم آرایشی MAC فرهنگ، زیبایی و مد را کنار هم قرار خواهد داد. 
1. لورآل 
   این برند درسال 1990 توسط Eugene Schueller تاسیس گردید. به نظر می رسد L ‘ Oreal رهبر جهانی در صنعت زیبایی است. این برند معتبر در حال حاضر در 130 کشور و در 5 قاره حضور فعال دارد، البته مرکز اصلی آن در فرانسه است. برنامه اصلی L ‘ Oreal تولید با کیفیت ترین محصولات آرایشی برای مردان و زنان در سراسر جهان می باشد. این برند لوازم آرایشی معتقد است که ارتباط نزدیکی بین زیبایی و تنوع وجود دارد.

ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸Reviewed by آرایشگاه on Jun 17Rating: 3.0ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸در سال 2018 همچون سال های قبل ده برند برتر محصولات آرایشی معرفی شدند تا افراد بتوانند با استفاده از این برندها بهترین خدمات را ارائه دهند. در این مقاله ده برند برتر لوازم آرایشی ۲۰۱۸ را به شما معرفی می کنیم.

در سال ۲۰۱۸ همچون سال های قبل ده برند برتر محصولات آرایشی معرفی شدند تا افراد بتوانند با استفاده از این برندها بهترین خدمات را ارائه دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *