پیتاژ مو
روش پیتاژ کردن مو
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷
ویژگی های بهترین ریمل
بهترین ریمل
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

راز آرایش ماندگار

آموزش تثبیت آرایش

راز آرایش ماندگار

راز آرایش ماندگار

   هر خانمی که اهل آرایش باشد همیشه به این فکر است چه کاری انجام دهد که آرایش او ماندگاری و ثبات بیشتری داشته باشد. اینکه دوام و ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید چند راهکار ساده دارد که در این مطلب به شما آموزش می دهیم. 
- پوست تميز
   براي ماندگاري بیشتر آرايش، مهم ترين قسمت حفظ كرم پودر روي صورت است. اگر ماندگاری و دوام کرم پودر بر روی صورت افزایش یابد تقریبا نیمی از آرایش شما تثبیت شده است. يكي از ترفندهايی که می توانید برای تثبیت کرم پودر استفاده کنید این است که کرم پودر را بر روی پوست تمیز استفاده کنید. قبل از آرايش پوست خود را كاملا تميز کنید. براي اين كار باید پوست را با ژل يا صابون مخصوص شسته و بعد با تونر يا شيرپاك كن كاملا تميز کنید. بسیاری از خانم ها براي حفظ پاكيزگي و لطافت پوست صورت خود هفته اي چندبار از بخور استفاده مي کنند که ما این روش را نیز به شما پیشنهاد می دهیم. بعد از اين كه پوست صورت خود را كامل تميز کردید می توانید از پرایمر استفاده نمایید. اگر پوست صورت شما چرب است با استفاده از پرايمر چربی پوست جذب شده و مانع از خراب شدن کرم پودر بر روی صورت شما می شود.
   بعد از اینکه پرایمر را استفاده کردید كرم پودر سبك و بدون چربي را روي پوست صورت پخش کرده و با خيال راحت ادامه آرایش را انجام دهید. البته اگر پوست شما خشك است نيازي نيست اين مراحل را طي کنید. تنها کافی است به عنوان زيرساز آرايش از مقداري مرطوب كننده استفاده نمایید. بعد از اين كه صورت خود را با كرم پودر پوشش دادید يك دستمال كاغذي را روي صورت خود گذاشته و با فشار آهسته اي چربي و رطوبت اضافه كرم را بگیرید تا كامل روي صورت فيكس شود.
- رژ لب مات بزنيد.
   قبل از انتخاب رژلب و نحوه زدن آن بهتر است يک كار زيرساختي انجام دهید. شب قبل از مهماني يا مراسمي كه قصد دارید در آن حضور یابید لب های خود را با وازلین چرب کنید و بخوابید. فردا صبح با يك مسواك نرم پوست لب خود را ماساژ دهید تا اگه پوست مرده و اضافه اي وجود دارد با این روش از بین برود. بسیاری از خانم ها تمایل دارند از رژ لب هاي براق استفاده کنند. اما اگه قصد دارید آرايش صورت ماندگاري بيشتري داشته باشد بايد از رژلب هاي مات استفاده کنید. برای اینکه رژلب شما ماندگاری بیشتری داشته باشد اول كاملا لب ها را با كرم پودر بپوشانید. بعد با خط لب هم رنگ رژ لب‌ خود، به لب ها فرم دهید و روي لب را پر كنيد. زماني كه اين كار به پايان رسيد مي توانید رژ لب بزنید.
- براي ريمل زدن وقت بگذارید.
   حال نوبت رسیدگی به آرایش چشم ها است. براي جذاب تر شدن و ماندگاری آرایش چشم ها کافی است مدت زمان بيشتري را صرف ريمل زدن کنید. قبل از هر كاري فر مژه بزنید تا مژه ها حالت بگیرند و بلند تر به نظر برسند. سپس پد پنكك را به پودر آغشته کنید و كمي روي مژه ها بزنید تا پودري شوند. اين كار موجب می شود. وقتي ريمل مي زنید مژه ها خيلي پر پشت تر از چيزي كه هستند به نظر برسند. حال ریمل زدن را شروع کنید. اول مژه هاي بالا را يك مرتبه ريمل بزنید و اجازه دهید كاملا خشك شوند.

   وقتي كامل خشك شد براي بار دوم اين كار را انجام دهید. توصیه می کنیم از ريمل سبك و بدون خرده مژه استفاده کنید تا در طول روز براي چشم شما  مشكلي پيش نیاید. بعد از اين كه دو مرتبه مژه هاي بالا را ريمل زديد و از خشك شدن آن ها مطمئن شدید، فرچه ريمل را به مژه هاي پايين بزنيد و كمي به آن ها رنگ و حجم دهید تا چشم ها فرم جذابي به خود بگیرند.
- فيكس كنيد.
   بعد از اتمام آرایش باید آرایش چهره خود را تثبیت کنید. براي اولين قدم قبل از اين كه مراحل فيكس كردن را شروع کنید صورت خود را با پنكك كاملا يك دست کرده و اجازه دهید اگر چربي يا رطوبتي از كرم پودر روي صورت باقی مانده با اين روش كامل از بين ببرید. سپس خيلي آروم رژگونه بزنید تا آرايش شما كامل گردد. استفاده از اسپری های حالت دهنده مو مانند تافت بهترین گزینه برای تثبیت و فیکس کردن آرایش است. چشمان خود را ببندید. تافت را به اندازه نيم متر از صورت خود دور کنید و خيلي آهسته اسپری بزنید و در اين زمان صورت خود را كامل بچرخانید تا لايه خيلي نازكي از مايع داخل تافت روي صورت شما بنشیند. برای ثابت کردن آرایش روی صورت می توان از پودر های فیکساتور آرایش نیز استفاده نمود و بعد از تمام شدن آرایش با پد مخصوص به آرامی صورت را با پودر بپوشانید. این پودر ها دارای رنگ بندی هستند و می توان  با توجه به رنگ پوست خود بعد از آرایش آن ها را استفاده کرد.

راز آرایش ماندگارReviewed by آرایشگاه on Aug 4Rating: 2.5راز آرایش ماندگاربرای داشتن آرایشی ماندگار و مرتب باید نکات آرایشی را رعایت کنید و از پودرهای تثبیت کننده و فیکساتورها استفاده نمایید. در این مقاله راز آرایش ماندگار را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن آرایشی ماندگار و مرتب باید نکات آرایشی را رعایت کنید و از پودرهای تثبیت کننده و فیکساتورها استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *