میکرونیدلینگ مو ریزش مو
میکرونیدلینگ برای ریزش مو
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶
آموزش آرایش گام به گام صورت (بخش سوم)
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۶

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه قسمت سوم

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه

راز زیبایی

راز زیبایی بدون نیاز به هزینه- قسمت سوم

  •  ناخن هایی بدون لک به دست بیاورید
    شاید شما هم مثل ما ناخن هایتان را لاک می‌زنید، همین که دوست‌داشتنی می‌شوند کاری می‌کنید که لک می‌افتند، مثلا فرزندتان شما را صدا می‌کند یا اینکه به شست و شو ظروف می پردازید، خوب، دیگر کافی است! زمانی که ناخنتان را با رنگ مورد علاقه تان لاک می‌زنید، اجازه دهید چند دقیقه‌ای هوا بخورد، سپس نوک انگشتان خود را در آب بسیار سرد فرو کنید. این کار باعث خشک شدن لاک شده و حالا می‌توانید با خیالی راحت از داشتن ناخن هایی بدون لک لذت ببرید.
  •   پوست و مویی شاداب کسب کنید
    ورزش یکی از مهم‌ترین چیزهاییست که برایتان احساس و ظاهر خوب را به ارمغان خواهد آورد. و اگر فکر می‌کنید که ورزش تاثیر مستقیم در زیبایی شما ندارد، دوباره فکر کنید! اینکه فعالیتی داشته باشید، کلید داشتن پوستی سالم، انرژی و تندرستی شماست. بهبود گردش خون پوست و موی شما را شاداب خواهد کرد. به علاوه وقتی می‌توانید در خانه ورزش کنید، چرا برای ثبت نام در یک باشگاه ورزشی هزینه کنید؟
  •  پوستی جوان به دست بیاورید
    آب خنک، باید بخش مهمی از برنامه ی زیبایی شما باشد! زمانی که صورتتان را می شویید از آب گرم استفاده کنید و در آخر هر شست و شو صورتتان را با آب خنک آبکشی کنید تا منافذ پوستتان سفت شود.
  •  از چین و چروک جلوگیری کنید
    جمله ی «پیشگیری بهتر از درمان است» چیزی است که دائم باید با خود تکرار کنید و از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری نمایید، سعی کنید همیشه به پشت بخوابید. به رو خوابیدن می‌تواند چین و چروک های گونه و چانه تان را افزایش دهد، اگرچه پس از بیدار شدن از خواب آن چین و چروک ها از بین می‌روند، اما در دراز مدت به طور دائم بر جا خواهند ماند. همچنین به پشت خوابیدن می‌تواند جوش زدن‌های صورتتان را نیز متوقف کند، چرا که روکش بالش شما حاوی باکتری هاییست و زمانی که شما به پهلو یا به رو بخوابید به صورتتان منتقل خواهد شد.
  •  به مدت طولانی‌تری جوان به نظر بیایید
    همه ی ما می‌دانیم که در معرض آفتاب قرار گرفتن، به هر شکلی که باشد بد است! اما ۲۰ دقیقه در زیر آفتاب بودن، قبل از ساعت ۱۰ صبح و پس از ساعت ۳ بعد از ظهر بهترین راه برای دریافت ویتامین دی است که باعث تحریک گردش خون خواهد شد. جریان مناسب خون، برای بازسازی سلول‌های پوست و به مدت طولانی‌تری جوان به نظر رسیدن، ضروری است.
  •  چشمانی شاداب داشته باشید
    آیا شده تا به حال احساس کنید که چشمانتان خسته به نظر می‌آید؟ خوب، دیگر بس است! همه آنچه نیاز دارید ۲ قاشق فلزی است. پیش از اینکه فرزندانتان به رختخواب بروند، آن‌ها را در فریز بگزارید، پس از اینکه آن‌ها خوابیدند، قاشق ها را بیرون بیاورید. هر کدام را روی هر یک از چشمانتان بگزارید و ۱۰ دقیقه به پشت دراز بکشید، مطمئن باشید که به چشمتان نمی چسبد! اگر به خواب عمیقی فرو نرفتید، تنها پس از ۱۰ دقیقه چشمانی شاداب و بدون پف خواهید داشت.
راز زیبایی بدون نیاز به هزینه قسمت سومReviewed by سه رخ on Apr 24Rating: 4.5راز زیبایی بدون نیاز به هزینهدر این مقاله میخواهیم راز زیبایی بدون نیاز به هزینه را از نظر متخصیین زیبایی در آرایشگاه را بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *