ماسک خرمالو
رفع چین و چروک پوست با ماسک خرمالو
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
ترفندهای آرایشی برای زنان شاغل
نکات آرایشی برای زنان شاغل
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

راهنمای کامل آرایش چشم

آموزش آرایش چشم

راهنمای کامل آرایش چشم

راهنمای کامل آرایش چشم

   به گفته آرایشگران با تجربه در آرایشگاه، آرایش چشم اگر به درستی انجام شود به راحتی می تواند  حالت چشمان شما را تغییر دهد و حتی تأثیر بسزایی در تغییر چهره شما داشته باشد. با آرایش درست، می توان چشم ها را بزرگ و زیبا نمایان کرد. حتی اگر مریض باشید یا کم خوابی داشته باشید با کمک آرایش چشم می توانید آثار آن را پنهان کنید. در این مطلب آرایش ساده برای چشم را به صورت کامل به شما آموزش می دهیم اما شما می توانید با توجه به سلیقه و خلاقیت خود در ان تغییراتی برای زیباتر شدن چشم ها ایجاد کنید:
۱) با پرایمر کارتان را شروع کنید!
   ابتدا مطمئن شوید پشت پلک کاملا تمیز است، سپس از پرایمر استفاده نمایید . پرایمر به براق تر دیده شظدن آرایش چشم شما کمک خواهد کرد و دوام آن را افزایش می دهد بخصوص اگر تمایل دارید آرایش چشم برای ساعات طولانی باقی بماند حتما این مرحله را انجام دهید. 
۲ ) ابروها را پر کنید!
   ابروها مثل قاب برای چشم ها می باشند، بنابراین هر چه مرتب تر باشند آرایش چشم تکمیل تر و زیباتر به نظر خواهد رسید. با یک سایه ابروی همرنگ داخل ابرو را پر کرده و فرم دهید. حتی می توانید برای بهتر فرم گرفتن ابروها به آن کمی ژل بزنید. هنگام آرایش ابروها باید دقت کنید که ابروها یک شکل و طبیعی به نظر برسند. 
۳ ) با کمک سایه چشم به چشمان خود عمق دهید !
   با استفاده از سایه چشم می توانید به چشمان خود عمق داده و موجب شوید درشت تر دیده شوند. برای اینکار ابتدا از سایه چشم رنگ روشن تر استفاده نمایید. سایه را به طور کامل پشت پلک زده سپس با یک سایه چشم تیره تر فقط انتهای پلک را بکشید. این کار باعث می شود به چشمها عمق بیشتری داده شود. برای اینکه آرایش چشم یکدست و بی نقص باشد باید در این مرحله سایه چشم تیره و روشن را در نقطه ای که به هم برمی خورند محو نمایید.
۴ ) از رنگ درست برای سایه زدن استفاده کنید!
   یکی از مهم ترین مراحل آرایش چشم، انتخاب رنگ صحیح برای سایه چشم می باشد. توصیه می کنیم رنگی که خلاف رنگ چشمتان در چرخه رنگ است را انتخاب نمایید، مثلا برای چشم های آبی رنگ های مسی و برنزی زیبا می باشند. چشمان عسلی، سبز یا قهوه ای با رنگ بنفش و طیف این رنگ زیباتر دیده خواهند شد. برای انتخاب رنگ سایه چشم باید به رنگ پوست نیز دقت کنید، هر چه پوست تیره تر باشد، باید از رنگ گرمتر برای آرایش چشم استفاده نمایید. اگر تمایل دارید آرایش چشم تیره داشته باشید یا می خواهید آرایش چشم شما بیشتر خودش را نشان دهد بهتر است رژ لب را روشن و متناسب با رنگ لب انتخاب نمایید. با این روش توجه جذب چشم ها خواهد شد.
۵ ) خط چشم را فراموش نکنید!
   برای خط چشم کشیدن می توانید از مداد چشم، خط چشم ژله ای یا خط چشم مایع استفاده نمایید، بهتر است وسیله ای انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما راحت تر است. اگر رنگ چشم شما روشن است می توانید خط چشم قهوه ای بزنید اما چشمان قهوه ای با خط چشم مشکی زیباتر دیده خواد شد. خطی باریک روی خط مژه پلک بالا بکشید، اگر دوست دارید می توانید این خط را ضخیم تر بکشید یا برای اینکه آرایش تیره تری داشته باشید از سایه قهوه ای یا مشکی برای تیره کردن زیر چشم استفاده نمایید.
۶ ) آرایش چشم را با ریمل زدن به پایان برسانید!
   ریمل زدن مهر پایانی آرایش چشم بوده و به نوعی آرایش چشم بدون آن کامل نیست. ریمل مژه ها را بلندتر، تیره تر و پرتر نشان خواهد داد و این باعث می شود چشم ها جوانتر و شاداب تر دیده شوند. ابتدا به کمک فرمژه، مژه ها را در یک مسیر حالت داده سپس یک یا دوبار ریمل را روی مژه های بالا بکشید. اگر می خواهید دوبار روی هم ریمل بزنید بهتر است برای مرحله دوم ریمل زدن ۱۰ ثانیه صبر نمایید. نحوه در دست گرفتن ریمل و حرکت دادن آن هم بسیار مهم است. 

راهنمای کامل آرایش چشمReviewed by سه رخ on May 20Rating: 3.0راهنمای کامل آرایش چشمآرایش چشم دارای مراحل مختلفی است و نیاز به ابزار =های مختلفی دارد و اگر بدانید چگونه و از چه ابزاری استفاده کنید قطعا چشمانی خیره کننده ای خواهید داشت. در این مقاله راهنمای کامل آرایش چشم را در اختیار شما قرار می دهیم.

آرایش چشم دارای مراحل مختلفی است و نیاز به ابزار =های مختلفی دارد و اگر بدانید چگونه و از چه ابزاری استفاده کنید قطعا چشمانی خیره کننده ای خواهید داشت.

2 دیدگاه ها

  1. مریم گفت:

    چقدر آرایش چشم عکسی که گذاشتین محشره خیلی دوسش داشتم

  2. لیلا ب. گفت:

    خیلی خوب بود . من بلد نیستم خودم چشمم رو آرایش کنم . مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *