رفع موهای زائد
بهترین روش از بین بردن موهای زائد
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷
رازهای پوست زیبا در آرایشگاه
رازهای پوست زیبا
مرداد ۲۱, ۱۳۹۷

راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل بهار

آموزش انتخاب عطر

راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل بهار

راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل بهار

مصرف عطر و ادکلن اصول خاص خود را دارد که اگر آن ها را رعایت نکنیم، نه تنها خود، بلکه دیگران را نیز با مشکل سردرد روبرو خواهیم کرد. . تصور کنید یک نفر در گرمای ظهر روزهای بهاری کنار شما بنشیند و بوی گرم و شیرین بدهد، قطعا ناخودآگاه شما احساس گرما و سردرد خواهید کرد و ترجیح می دادید به جای این بو، یه بوی عطر ملایم و خنک به مشامتون برسد.برای ای نکه عطر مناسب فصل بهار را انتخاب کنید باید به چند نکته دقت کنید:
- ملایم و خنک
   برای فصل بهار و البته تابستان باید عطری انتخاب کنید که وقتی بو می کنید حس خنکی و تازگی به شما بدهد، سبک بوده و بوی تندی نداشته باشد. بهترین انتخاب برای این فصل عطرهای خنک و ملایم هستند. اتفاقا تمام کمپانی های معروف دنیا هم در کالکشن های فصلی خود این اصول را رعایت می کنند و همین مسئله انتخاب عطر را برای شما راحت می سازد. کافی است به فروشنده بگویید عطر بهاری می خواهید تا او جدیدترین کالکشن بهار را بهتون معرفی نماید..
- یه دسته گل
   عطرهای گلی همانطور که از اسمشان پیداست از عصاره  گل های مختلف به دست می آیند. این عطرها به دلیل سبک و ملایم بودن جز بهترین عطرهایی هستند که می توانبد برای بهار انتخاب کنید به یک نکته دقت کنید که معمولا عطرهای گلی و بهاری ، شیشه هایی با شمایل گلی یا گلدار داردند. عطرهایی که از عصاره ی گل نرگس تهیه شده اند به شما حس تازگی خواهند داد، دقیقا همان حسی که وقتی نرگس ها را داخل گلدون قرا می دهید و بوی خوبی در فضا می پیچد. گل مریم یک خاصیت جادویی دارد و وقتی ذره ای از آن را روی بدن یا پیراهن خود اسپری می کنید انگار هیچ آلودگی در بدن شما وجود ندارد و کاملا تمیز و پاکیزه هستید. این بو حس بی نظیری را در فرد بیدار می کند. 

- بوی میوه بدهید.
   عطرهای بعدی در گروه میوه و مرکبات و سبزیجات قرار می گینده. عطرهایی که بوی میوه و سبزی هایی مثل نعنا و ریحان را دارند برای فصل بهار عالی هستند. اگر بتوانید ترکیبی از این دو را انتخاب کنید قطعا به بوی بهتری خواهید رسید. یکی از جذاب ترین عصاره های میوه ای که می توانید روی بوی خوب آن حساب کنید، شکوفه ی پرتغال است. یک بوی تازه و لطیف و شیرین که مقدار کمی هم تند و تیز است. حتما از عطری که این عصاره را در خود دارد استفاده کنید.
- دریا شوید.
   یکی از اسانس های دیگری که برای فصل تابستان خیلی معرکه است و هم به شما هم به اطرافیان حال خوبی می دهد، استفاده از عطرهایی است که بوی دریا می دهد. 
- تک اسانس نخرید.
   با اینکه الان در بازار همه عطرها ترکیبی از چند اسانس مختلف هستند حواستان باشد عطری که انتخاب می کنید از آن دست عطرهایی نباشد که فقط از اسانس یک گل تشکیل شده باشد، این عطرها معمولا ملایم نیستند و به نسبت عطرهایی که از چند ترکیب تشکیل شده اند بوی خوبی ندارند.  

- توصیه های جدی
* اگر عطر مناسب بخرید اما قبل از مصرف کردن آن عطر حمام نکنید و لباس تمیز به تن نکنید، نه تنها بوی خوبی از شما به سمت دیگران نمی رسد بلکه باعث آزار اطرافیان خواهد شد.
* یکی از کارهای اشتباهی که ممکن است بیشتر ما انجام دهیم این است که عطر را به ناحیه زیر بغل بزنیم به خیال اینکه از شر بوی بد عرق خلاص شویم، اما باید بدانید ترکیبات عطر اصلا برای زیر بغل مناسب نیست و برای آن قسمت بهتر است فقط از دئودورانت های مخصوص استفاده کنید.
* در فصل بهار و تابستان که مقداری دمای هوا بالا می رود بهتر است علاوه بر عطر و دئودورانت از لوسیون های بدن استفاده کنید. لوسیون هایی که رطوبت و بوی مطبوعی را به بدن شما هدیه می دهند.

راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل بهارReviewed by سه رخ on Aug 12Rating: 3.0راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل بهاربرای انتخاب عطر مناسب برای فصل بهار بهتر است سعی کنید از بوهای ملایم و خنک استفاده کنید تا بوی شما همیشه خوب بنظر برسد. در این مقاله راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل بهار را به شما آموزش می دهیم.

برای انتخاب عطر مناسب برای فصل بهار بهتر است سعی کنید از بوهای ملایم و خنک استفاده کنید تا بوی شما همیشه خوب بنظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *