چگونه ابروانتان را بردارید؟
چگونه ابروانتان را بردارید
بهمن ۸, ۱۳۹۵
آموزش بهترین روش برداشتن اکستنشن مژه در آرایشگاه زنانه
روش برداشتن اکستنشن مژه(قسمت۱)
بهمن ۸, ۱۳۹۵

نکات راه اندازی آرایشگاه(قسمت۲)

راه اندازی آرایشگاه و سالن زیبایی تاسیس سالن عروس

راه اندازی آرایشگاه و سالن زیبایی تاسیس سالن عروس

چگونه یک آرایشگاه و سالن زیبایی راه اندازی کنیم؟(قسمت2)

ادامه مقاله قسمت(1)

قسمت ۲- خوش آمدگویی به مشتریان

۱- فضایی تمیز و آرام ایجاد کنید. سالن ها برمبنای یک محیط و فضای تمیز،‌ آرامبخش و ایمن رشد پیدا میکنند، که در آن مشتریان خدمات به موقع و حرفه ای دریافت میکنند.

  • نظافت و تمیزی یک اصل بسیار مهم است. که میتواند مشتریان را جذب کند که دوباره و دوباره از سالن شما استفاده کنند. مطمئن باشید که حوله ها و سایر وسایل شسته، تمیز و بدون بو باشند.
  • ابزار و تجهیزات تان را تیز و به روز کنید. مشتریانتان باید بتوانند به شما برای داشتن ابزار و محصولات با کیفیت و درجه یک و همینطور ایمن اعتماد کنند. شما هرگز نباید با استفاده از ابزار کهنه و یا محصولات نامرغوب، مشتریان تان را در معرض خطر عفونت قرار دهید که این مورد حتما به شهرت سالن و اعتماد مشتریان تان تاثیر خیلی بدی میگذارد.
  • فضا را آرامبخش کنید. پخش موسیقی ملایم، استفاده از نور ملایم و به حداقل رساندن مکالمات با صدای بلند بین کارکنان بسیار موثر است.

 ۲- ارائه خدمات متنوع- اختیاری. این کار میتواند شما را از دیگر سالن هایی که تنها یک یا دو نوع خدمات میدهند متمایز کند. بیشتر مشتریان ترجیح میدهند که خدمات مو، ناخن و صورت در یک مکان انجام دهند تا جای رفتن به سه مکان مختلف.

  • در حالیکه شما میتوانید بر روی ارائه یک تخصص خاص، برای مثال مو متمرکز باشید، ارائه خدمات جامع زیبایی در یک مکان میتواند باعث رضایت بیشتر مشتریان شما هم بشود و شما را از دیگر رقبا نیز متمایز کند.

 ۳- مشتریان را راضی نگه دارید. مهم اینست که کسب و کار شما به عنوان یک سالن با کیفیت و خدمات خوب شهرت مطلوبی ایجاد و حفظ  کند، که این امر باعث تضمین مراجعات بعدی مشتریان شما میشود. سعی کنید هر بار به آنها بهترین تجربه ممکن را بدهید که ارزش وقتشان را داشته باشد و به آنها حس ارزشمندی بدهد.

  • بهترین راه بازاریابی برای یک سالن تبلیغات دهان به دهان مشتریان است. اگر یک مشتری از نتیجه خدمات سالن شما  رضایت کامل داشته باشد، او دوباره به سالن شما مراجعه میکند. در یک کلام صحبت اعتماد است. مشتری راضی و خوشحال در بین دوستان، خانواده و همکاران تبلیغی برای سالن شما خواهد بود. حرفها در مورد خدمات برجسته سالن شما و ظاهر عالی مشتری که سالن شما آنرا درست کرده، به راحتی پخش میشوند.
  • یک سیستم جمع آوری اطلاعات از مشتریان سالن تان ایجاد کنید. به عنوان مثال، ایمیل یا شماره تلفن و تلفن همراه را جمع آوری کنید. با استفاده از یک سیستم کامپیوتری، آنها را میتوانید در جریان به روز رسانی محصولات، خدمات جدید یا پیشنهادات ویژه / تخفیف های ویژه قرار دهید.
نکات راه اندازی آرایشگاه(قسمت۲)Reviewed by Pantea Paydar on Jan 27Rating:

4 دیدگاه ها

  1. سعيده رضا گفت:

    سلام چطور میتونم براى راه اندازى ارایشگاه مشاوره بگیرم؟

  2. ساعدی گفت:

    سلام . من قصد راه اندازی آرایشگاه و سالن ناخن دارم. چطور میتونم با شما مشورت کنم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *