معرفی بی بی کرم فلورمار
بی بی کرم فلورمار
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷
بهترین تبلیغ لوازم آرایشی
تبلیغ لوازم آرایشی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

راه اندازی یک برند آرایشی جدید(قسمت۲)

مهم ترین نکات راه اندازی یک برند آرایشی جدید

راه اندازی یک برند آرایشی جدید

راه اندازی یک برند آرایشی جدید (قسمت2) :

در نظر بگیرید بر روی  کدام نوع از لوازم آرایشی می خواهید تمرکز کنید. اصطلاح "لوازم آرایشی" طیف گسترده ای از محصولات را شامل میشود ، مانند : محصولات آرایشی مو، محصولات آرایشی پوست و لوازم آرایش صورت .

حتی خمیر دندان و دئودورانت را پوشش می دهد، بنابراین ایده خوب این است که بدانید ازهمان ابتدا باید روی کدام لوازم آرایشی تمرکز کنید. کسب و کار شما موفقیت آمیز تر خواهد بود اگر آن را در ابتدا محدود کنید. به عنوان مثال، Lipsticks Poppy در سراسر جهان شناخته شده است، احتمالا به این دلیل که او سعی نکرده شامپو Poppy ، سایه چشم Poppy ،و محصولات  پوست Poppy را همزمان تولید کند. تمرکز بر نوع جنسی که  شما بیشتر علاقه مند هستید، و می دانید بازار را در این زمان جذب میکند.
زمانی که کسب و کار شما از زمین بلند شد و شناخته شدید ، شما می توانید خطوط جدید به خط موجود خود اضافه کنید. تا آن زمان، تمرکز بر بهترین بودن در یک خط است. آن را کامل کنید، اسم خود را بنویسید و از آن برای بدست آوردن احترام مورد نیاز برای راه اندازی ایده های بیشتر استفاده کنید.

* یادگیری مهارت های بازاریابی لوازم آرایشی :

لوازم آرایشی و بهداشتی یک رشته است که در حال حاضر پر از افرادی است که محصولات آرایشی بهداشتی ارائه میدهند . چیزی که یک برند لوازم آرایشی را موفقیت میکند و از بقیه جدا می کند، بازاریابی است. - از بسته بندی گرفته تا وعده ی محصولات جوانی ماندگار- شما باید از قلاب های مناسب برای جذب مشتریان آینده خود استفاده کنید. و سؤالات سختی از خود بپرسید:
* چه چیزی در مورد محصول شما خیلی بیشتر از دیگران است؟ در واقع مزیت رقابتی شما چیست ؟
* چرا یک مشتری باید برند آرایشی شما را امتحان می کند و برندهای آرایشی دیگری که قبلا از آنها استفاده می کند را فراموش کند؟
* چه نوع بسته بندی یک برند قابل تشخیص برای شما ایجاد می کند که فاکتورهای اطمینان ، سلامت و قابلیت اعتماد بودن همه را یکجا ارائه کند؟
*  روی کدام عنصر یا فاکتور خاص  تمرکز می کنید؟ بسیاری از محصولات چیزی را انتخاب می کنند ;i به عنوان طعم خاص خود مانند "ارگانیک"، "طبیعی"، "گل رز"، "مهره macadamia"، و یا هر چیز دیگری به فروش می رسند. و آیا شما حقایق علمی برای حمایت از ادعاهای خود را دارید؟

راه اندازی یک برند آرایشی جدید(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 15Rating: 3.5راه اندازی یک برند آرایشی جدیدحتی خمیر دندان و دئودورانت را پوشش می دهد، بنابراین ایده خوب این است که بدانید ازهمان ابتدا باید روی کدام لوازم آرایشی تمرکز کنید. کسب و کار شما موفقیت آمیز تر خواهد بود اگر آن را در ابتدا محدود کنید.

حتی خمیر دندان و دئودورانت را پوشش می دهد، بنابراین ایده خوب این است که بدانید ازهمان ابتدا باید روی کدام لوازم آرایشی تمرکز کنید. کسب و کار شما موفقیت آمیز تر خواهد بود اگر آن را در ابتدا محدود کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *