آرایش چشم گربه‌ای
آرایش چشم گربه‌ای برای ولنتاین
بهمن ۲۲, ۱۳۹۶
ماهک ناخن
ماهک ناخن چیست؟
بهمن ۲۳, ۱۳۹۶

راه حل درمان مو در گذشته

درمان مو- آرایشگاه

راه حل درمان مو

راه حل درمان مو :

          بیشتر مردان و زنان امروزی می خواهند موهایی سالم و طبیعی داشته باشند. هرگاه لازم بود موها را شسته و شانه کنند. جالب است که بدانید که در دوران باستان مو نماد زیبایی و جذابیت بوده است.

  • برای مثال، آشوریان موهای پیچ و تاب دار خودشون رو تا شانه هاشون بلند می کردند و از گرد طلا برای افزایش و جلای موها استفاده می کردند.
  • مصریان 1200 سال قبل از میلاد میسح، سرهای خودشون رو می تراشیدند و برای مراسم های خاص، کلاه گیس هایی از موهای طبیعی آراسته شده با حنا – برای داشتن رنگ قرمز- به سر می کردند.
  • بسیاری از زنان هندی این روزها هم قدر موهای طبیعی خودشون رو می دانند و از استفاده از محصولات شیمیایی پرهیز می کنند. همچنین برای موهاشون از روغن های نارگیل و زیتون استفاده می کنند و با شامپوهای گیاهی موهاشون رو می شورند.
  • در آمریکای شمالی، مجلات انباشته از دستور های مختلف برای نگهداری از مو هستند – که برخی از آنها اشتباه است – ولی استاندارد های زیبایی مختلفی وجود دارد.

بهترین راه حل درمان مو را در آرایشگاه و کلینیک زیبایی میتوانید پیدا کنید .

راه حل درمان مو در گذشتهReviewed by سه رخ on Feb 11Rating: 4.0راه حل درمان مو در گذشتهروش درمان مو در گذشته با حال کمی متفاوت است. امروزه آرایشگاه و سالن زیبایی میتواند بهترین خدمات درمانی مو را ارائه دهند.

در گذشته نیز همه درگیر ریزش مو و مشکلات مربوط به مو بودند. راه حل درمان مو در گذشته را برای شما شرح میدهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *