مو سالم با تغذیه سالم
تغذیه برای داشتن مو سالم
دی ۱۸, ۱۳۹۶
محصولات آرایشی مک
لوازم آرایشی مک
دی ۱۹, ۱۳۹۶

راههای مراقبت از موی سر

آموزش راههای مراقبت از مو

راههای مراقبت از مو

راههای مراقبت از موی سر :

  • جهت مراقبت از مو به مواد تشکیل دهنده ی شامپو توجه کنید .

به مواد شامپو توجه کنید تا شامپو ملایم مناسبی رو انتخاب کنید. استفاده از شامپو خفیف به نگهداری سالم از کف سر کمک می کند. از ترکیبات سولفات، پارابن و مشتقات سولفاته پرهیز کنید. به جای آن در جستجوی ایستیونات و گلوکوزاد باشید. سیلیکون، پلی کواترنیم ها می توانند مواد مناسبی در نرم کننده ها باشند.

 

  • از برس مناسب مو استفاده کنید.

نحوه ی برس زدن به موها روی سلامت مو تاثیر مستقیم دارد . بهتر است از برس های نرم با فیبرهای طبیعی استفاده کنید. برس زدن رو از زیر موها شروع کنید و هیچ وقت از بالا به پایین انجام ندهید. به آرامی برس بزنید و موهاتون رو نکشید. بهتر است موهای خیس رو برس نزنید. برای موهایی که کمی خیس هستند، از شانه استفاده کنید.

  

  • کف سرتان را ماساژ بدهید.

ماساژ کف سر با استفاده از روغن هایی مانند نارگیل، رزماری، اسطوخدوس و بادام ، گردش خون رو در سر و در فولیکول های مو افزایش میدهد . ماساژ موها باعث گرم شدن کف سر میشه و با گردش خون در کف سر، باعث جذب بیشتر مواد مغذی در سر میشه و رشد موها رو افزایش میدهد . ماساژ کف سر باعث میشه احساس بهتری داشته باشید، و عملکرد کلی بدن رو بهتر می کند.

 

  • اگر دوست دارید این تست رو انجام بدید تا بدونید  که آیا مستعد ریزش مو هستند یا خیر.

بخش کوچکی از مو رو بگیرید، تقریبا 20 تا 30 تار مو، بین شست و انگشت تون نگه دارید.  به آرامی مو ها تون رو بکشید، اگر بیش از 6 تار مو جدا شد، شما در معرض ریزش مو هستید.

این تست، تست حرفه ای نیست، می توانید به دکتر متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا بدونید که ریزش موهاتون نرمال است یا نه. این رو بخاطر داشته باشید، که در روز ریختن چند مو طبیعی است.

راههای مراقبت از موی سرReviewed by سه رخ on Jan 9Rating: 4.0راههای مراقبت از موی سرراههای مراقبت از موی سر بسیار ساده و راحت است. برای آموزش نگهداری از موهایتان این مقاله را دنبال کنید.

موهای سالم زیبایی و جذابیت منحصربفردی دارد .پس بیاد راههای مراقبت از موی سر را آموزش ببینید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *