آرایشگاه رامسر
بهترین آرایشگاه رامسر
دی ۴, ۱۳۹۶
تبلیغات آرایشگاه مردانه
متن تبلیغات آرایشگاه مردانه
دی ۴, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن مار

روغن مار برای تقویت مو

رشد سریع مو با روغن مار

رشد سریع مو با روغن مار

   مار یکی از موجودات عجیب حیات وحش است که از زمان های گذشته مورد توجه تمام علوم مختلف به ویژه طب سنتی قرار گرفته و حتی در برخی اقوام و ملل مختلف مورد پرستش قرار گرفته است. مار به همان اندازه که خطرناک و کشنده است به همان اندازه نیز شفابخش بوده و سم ،‌گوشت و روغن آن کاربردهای فراوانی دارد، عنوان مثال : از سم مار برای ساخت داروهایی جهت درمان برخی مشکلات قلبی و عروقی و بعضی گرفتگی های عروقی استفاده می شود که خاصیت رقیق کنندگی خون را دارد.
   روغن مار یکی از گران قیمت ترین روغن های طبیعی در جهان است. که از نظر خاصیت اگر اصل و خالص باشد و اگر واقعا از مار تهیه شده باشد دارای تأثیر و قدرت شفابخشی بسیار زیادی است. اما متأسفانه ۹۰ درصد روغن مارهای موجود در بازار تقلبی می باشند. برای گرفتن روغن مار روش مخصوصی وجود دارد که مرغوب ترین روغن را از برخی مارها که جثه ای بزرگ دارند تهیه می کنند. این روغن در زیر پوست و انتهای دم مارهای بزرگ  وجود دارد که پس از کشتن و و جدا کردن پوست حیوان با حرارت غیر مستقیم روغن را از گوشت و پوست مار تهیه می کنند. اگر موها و یا  ابروی شما دچار ریزش شده و یا به مرور زمان کم پشت شده و قصد دارید موهای خود را پرپشت و تقویت کنید، یکی از بهترین گزینه ها استفاده از روغن مار و یا به صورت ترکیب به همراه روغن های رزماری و مورد است که موجب تقویت موها و ابروی و پرپشت شدن آنها می شود. 

رشد سریع مو با روغن مارReviewed by سه رخ on Dec 25Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن مارروغن مار یکی از مرغوب ترین و گران قیمت ترین انواع روغن طبیعی است که موجب افزایش رشد و پرپشت شدن موهای سر و ابرو خواهد شد . در این مقاله شما را با این روغن آشنا می کنیم.

روغن مار یکی از مرغوب ترین و گران قیمت ترین انواع روغن طبیعی است که موجب افزایش رشد و پرپشت شدن موهای سر و ابرو خواهد شد .

1 دیدگاه

  1. katiuon گفت:

    سلام از کجا میتونم روغن مار را تهیه کنم؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *