کاهش ریزش مو
درمان ریزش مو در خانمها
دی ۱۸, ۱۳۹۶
ژل ریباندینگ مو
ریباندینگ ژل
دی ۱۸, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن کنجد و سیاه دانه

روغن کنجد و روغن سیاه دانه

رشد سریع مو با روغن کنجد و سیاه دانه

رشد سریع مو با روغن کنجد و سیاه دانه

روغن سیاه دانه
   سیاه دانه، سیاه تخمه و یا در عربی شونیز یکی از قدیمی ترین طعم دهنده ها که در زمان های گذشته و حتی امروزه  نیز در نان ها و ترشی های محلی مورد استفاده قرار می گیرد. از این دانه ها روغنی تهیه می شود که یکی از بهترین روغن ها در زمینه پوست و مو می باشد. سیاه دانه دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع آرایشی و بهداشتی برای تهیه و تولید انواع لوسیون ضد ریزش مو و ابرو ، تقویت کننده های گیاهی برای مو ، ابرو و مژه و همچنین پمادهای ضد درد مفاصل که به شکلهای مختلفی مانند : روغن خالص سیاه دانه ،پماد، لوسیون ، سرمه ، ریمل و… تهیه و به بازار عرضه می شود. این روغن موجب افزایش رشد سریع موها شده و از ریزش موها جلوگیری می کند. 
روغن کنجد
   روغن کنجد یکی از قدیمی ترین روغن های گیاهی است که متخصصان تغذیه مصرف آن را به تمام افراد جامعه با هر گروه سنی توصیه می نمایند. روغن کنجد حاوی اسید های چرب امگا۳ ، امگا۶ و ویتامین E است و از دانه های کنجد که دانه های روغنی است تهیه می گردد. روغن کنجد علاوه بر مصرف پخت و پز که فقط به آشپزخانه محدود می شود، در صنایع آرایشی و بهداشتی به خصوص برای تهیه انواع مرطوب کننده ها و نرم کننده ها و ترمیم کننده پوست و مو کابردهای فراوانی دارد. روغن کنجد جهت افزایش رشد موها و تقویت ریشه مو در آرایشگاه بسیار استفاده می شود. 

رشد سریع مو با روغن کنجد و سیاه دانهReviewed by سه رخ on Jan 8Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن کنجد و سیاه دانهروغن کنجد و روغن سیاه دانه دارای خواص درمانی بوده و برای تقویت ریشه مو و افزایش رشد موها کاربرد دارد. در این مقاله شما را با این دو روغن آشنا می کنیم.

روغن کنجد و روغن سیاه دانه دارای خواص درمانی بوده و برای تقویت ریشه مو و افزایش رشد موها کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *