روش های استفاده از خط لب
کاربرد خط لب
تیر ۲, ۱۳۹۷
آموزش کراتینه مو
کراتینه مو زنان
تیر ۳, ۱۳۹۷

روش های رفع جوش سر سیاه روی بینی

رفع جوش سر سیاه بینی

روش های رفع جوش سر سیاه روی بینی

روش های رفع جوش سر سیاه روی بینی

   بسیاری از افراد بر روی بینی خود جوش هایی سرسیاه دارند که در اثر الودگی هوا و چربی پوست و غیره ایجاد شده اند. برای رفع این جوش ها روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه این روش ها را به شما اموزش می دهیم: 
- از لیمو ترش استفاده کنید.
   لیمو ترش دارای خاصیت ضدعفونی کننده و آنتی‌ اکسیدان است و به همین دلیل درمان خانگی بسیار مناسب و راحت برای رفع جوش های سر سیاه روی بینی و صورت است. به دلیل اسیدی بودن لیمو ترش، باید آن را با مقدار کمی آب رقیق نمایید تا پوست تحریک نشود. سپس به این مخلوط نمک اضافه نمایید تا تاثیر بهتری داشته باشد. این مخلوط را روی صورت و بینی بمالید. اجازه دهید تمام شب این ماسک روی صورت مانده و صبح آن را با آب ولرم شستشو دهید.  نمک و اسید طبیعی موجود در لیمو ترکیب عالی در خشک کردن جوش های سرسیاه‌ است. 
- با ترکیب شکر و عسل اسکراب خانگی بسازید.
   مقدار مناسبی شکر را با عسل مخلوط کرده تا یک لایه بردار طبیعی صورت تهیه کنید. بعد از پاک کردن و تمیز کردن صورت، از مخلوط عسل و شکر برای لایه برداری بینی و سایر بخش‌ های صورت که جوش سر سیاه در آن وجود دارد، استفاده نمایید. این لایه بردار پوست‌ های مرده را بر روی پوست کامل نمایان می سازد و سپس آن ها را از بین می برد.  
- تاثیر آلوئه‌ ورا در از بین بردن جوش سر سیاه
   آلوئه‎‌ورا موجب شفافیت پوست شده و یک ضد عفونی کننده و بی‌ حس کننده‎ فوق‌‎ العاده برای پوست محسوب می شود. این گیاه رطوبت پوست را تامین کرده و یک درمان خانگی موثر برای رفع لکه‌ های تیره پوست و از بین بردن آفتاب سوختگی ‎ها، جوش ‎های آکنه، رفع خشکی پوست و پوسته پوسته شدن آن است. این عوامل موجب پیری زودرس پوست می شوند و جوش های سرسیاه را در پوست ایجاد می کنند.

 
- جوش شیرین را فراموش نکنید.
   جوش شیرین علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، موجب لایه برداری سلول های مرده پوست نیز می شود. مقداری جوش شیرین را با کمی آب مخلوط نمایید تا یک خمیر ایجاد شود. سپس با آرامش و به حالت چرخشی آن را بر روی پوست خود زده و و اجازه دهید بین  ۵ الی ۱۰ دقیقه روی پوست مانده تا کاملا خشک گردد. سپس آن را با آب کامل شستشو دهید.
- ماسک تخم مرغ می‌تواند کمک کننده باشد.
    سفیده تخم مرغ باعث تنگ شدن منافذ باز پوست شده و آلودگی موجود در آنها را از بین می برد و پوست را پاک و تمیز می سازد. زرده دو عدد تخم مرغ را از آنها جدا کرده و سفیده باقی مانده را روی پوست بمالید. اجازه دهید سفیده‌ ها روی پوست خشک شوند سپس یک لایه دیگر از سفیده باقی مانده را روی پوست بمالید. اجازه دهید این ماسک دو لایه به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر پوست صورت بماند و خشک گردد. سپس با استفاده از آب گرم ماسک را از روی پوست شستشو دهید. 
روش های رفع جوش سر سیاه روی بینیReviewed by آرایشگاه on Jun 23Rating: 3.0روش های رفع جوش سر سیاه روی بینیبرای رفع جوش های سرسیاه روی بینی روش های مختلفی وجود دارد البته استفاده از روش ها و مواد طبیعی بهترین گزینه است که هیچگونه عوارضی برای پوست ندارند. در این مقاله روش های محو کردن جوش سر سیاه روی بینی را به شما آموزش می دهیم.

برای رفع جوش های سرسیاه روی بینی روش های مختلفی وجود دارد البته استفاده از روش ها و مواد طبیعی بهترین گزینه است که هیچگونه عوارضی برای پوست ندارند.

1 دیدگاه

  1. ساناز سانی گفت:

    جوش سر سیاه بخاطر آلودگی هوا و پاک نکردن لوازم آرایش هم پیش میاد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *