راه حل ماندگاری پدیکور
راه هایی برای ماندگاری پدیکور
بهمن ۱۹, ۱۳۹۵
چند راه برای سفید کردن دندان ها
راه سفید کردن دندان (قسمت اول)
بهمن ۱۹, ۱۳۹۵

رفع سفیدی مو با حنا

رفع سفیدی مو با حنا

رنگ با حنا

رفع سفیدی مو با استفاده از حنا

    اگر موهایتان سفید شده اند و این سفیدی موها شما را آزار می دهد می توانید موهای خود را رنگ کرده و چهره خود را جوان تر و قبراق تر نشان دهید. ولی اگر نمی خواهید از رنگ موهای شیمیایی در آرایشگاه استفاده کرده و یا ترجیح می دهید که مو های خود را با روش های طبیعی تری رنگ کنید، کافیست از حنا کمک گرفته و موهای خود  را به زیبایی هر چه بیشتر رنگ کنید. این روش هیچ عوارض جانبی نداشته و نه تنها به موها آسیب نمی رساند بلکه بخلاف رنگ موهای شیمیایی موها را تقویت کرده ، باعث نرمی آن ها شده و درخشش آن ها را بیشتر می کند.در این مقاله نحوه استفاده صحیح از حنا آموزش داده شده و با استفاده از روش های ارائه شده شما نیز می توانید موهای خود را با استفاده ازاین ماده طبیعی رنگ کنید.

رفع سفیدی مو با استفاده از حنا

 
شستن موها

اگر می خواهید روی موهای خود از حنا استفاده کنید، قبل از هر کاری موهای خود را بشویید. در صورتی که می خواهید موهای خود را با استفاده از حنا رنگ کنید چربی روی موها را با شستشو از بین برده و آن ها را پاکیزه و  آماده کنید.

رفع سفیدی مو با استفاده از حنا

مرطوب کننده 

قبل از این که روی موهای خود حنا بزنید، ابتدا صورت و به خصوص پیشانی، روی گوش ها و گردن خود را با استفاده از یک مرطوب کننده چرب کنید. برای این کار می توانید از وازلین هم استفاده کنید. فراموش نکنید که این مرحله اهمیت ویژه ای دارد دلیل آن هم این است که حنا رنگ پوست را هم تغییر می دهد و در صورتی که نمی خواهید پوست لکه داری داشته باشید، بهتر است پوست خود را چرب کنید.

زدن حنا

برای استفاده از حنا از دستکش استفاده کرده و موها را به دو دسته تقسیم کنید. سپس روی دسته اول را حنا زده و همه قسمت های مو را با حنا بپوشانید. سپس این کار را روی دسته دوم نیز انجام داده و پس از آن که موها را جمع کردید، آن ها را با استفاده از یک کلاه یک بار مصرف بپوشانید تا موها خوب رنگ بگیرند.

عدم استفاده از گیره

برای جمع کردن موهای خود از گیره و یا کش سر استفاده نکنید و همیشه به خاطر داشته باشید که گیره و یا کش باعث می شوند که موهای شما به خوبی رنگ نگرفته و دو رنگ شوند.

نگه داشتن حنا روی سر

برای این که حنای شما روی موهایتان به خوبی رنگ بگیرد باید پس از آن که آن ها را روی موها مالیدید و جمع کردید، حداقل 2 ساعت صبر کرده تا حنای شما خشک شود. هرگز فراموش نکنید که از کلاه حمام یک بار مصرف حمام برای پوشاندن موهای خود استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت حنا روی پوست ریخته و پوست زیبای شما را لک می کند.

رفع سفیدی مو با استفاده از حنا

 شستن حنا از روی موها

پس از زمان گفته شده، کلاه حمام را از روی موها برداشته و موها را مستقیم زیر آب بشویید تا اطمینان یابید که تمام حنای روی سرتان شسته شده است. سپس از شامپوی مناسب موهای خود استفاده کرده و پس از آن هم با کمک یک کاندیشنر موهای خود را بشویید. پس از شستن شاهد این خواهید بود که تمام موهای شما تیره تر شده اند و زبری مو نیز از بین رفته است.

رفع سفیدی مو با حناReviewed by Tannaz lotfy on Feb 7Rating:

2 دیدگاه ها

  1. خانومی گفت:

    پیشنهاد خوبیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *